Complex Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Rätt!!!! Ett poäng till dig! Men åhhh!! Var ju de jag menade med mitt första inlägg i editen. Fast jag skrev asken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 uppdrag: Dessa fem stickor ska du flytta om så att de blir talet sexton. Du får inte bryta av någon sticka! Dude, nu är du bara för enkel! Lägg dom så att det blir XVI, done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 (redigerad) uppdrag: Dessa fem stickor ska du flytta om så att de blir talet sexton. Du får inte bryta av någon sticka! XVI Edit: fan att Xersize skulle hinna före då! Redigerad 17 januari, 2011 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Dude, nu är du bara för enkel! Lägg dom så att det blir XVI, done! Bra! Ett poäng till till dig! Någon som kan en klurigare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Bra! Ett poäng till till dig! Någon som kan en klurigare då? Vad är en smart arab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Vad är en smart arab? Jag har noll tolerans för främlingsfientlighet, so this better be reeeeeally good... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Jag har noll tolerans för främlingsfientlighet, so this better be reeeeeally good... Det finns ett svar på frågan... Fast frågan är vad svaret är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Bara trams ÖHÖHÖHÖHÖ (w00t) (w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Bara trams ÖHÖHÖHÖHÖ (w00t) (w00t) Ja!! Alldeles riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Tryck in ett eller flera häftstift med huvudet före i stearinljuset, så att ljuset får en "penis" eller fler. Låt sedan ljuset penetrera väggen så att den sitter fast. För att det inte ska droppa häftar du fast tändsticksasken i ljusets botten, så kommer rinnande stearin fångas upp. Ett häftstift är inte så långt. Det är kanske en halv centimeter i diameter. Ett Stearinljus minst dubbelt så tjockt. Men du är vääääldigt nära lösningen... Stearinljusets tjocklek spelar ingen roll, så länge det får plats i tändsticksasken (det finns ju olika storlekar på askar också). Ett häftstift går igenom en tändsticksask om häftstiftet är 5 mm. Min lösning skulle fungera, jag tror inte att en häftstiftlåda är tunnare än en tändsticksask. Dessutom är min lösning mer tålig mot stötar m.m., således vänlig för lite tuffare miljöer. Fast i sådana här fall kanske det alltid är Lösningen som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts