Mordos Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Finns en Subway i östersund men har aldrig prövat. Känns som om jag kanske borde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Finns en Subway i östersund men har aldrig prövat. Känns som om jag kanske borde. Fanns en Subway här i Östersund, heter numera Gouter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Fanns en Subway här i Östersund, heter numera Gouter. Men vad är det här för nonsens. NU BLIR JAG ARG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Men vad är det här för nonsens. NU BLIR JAG ARG. Satan vad du liknar "Cartis^" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Drygt att behöva betala 94kr för en smörgås jag inte ens blev mätt på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Drygt att behöva betala 94kr för en smörgås jag inte ens blev mätt på... Säger ju. CP-dyrt i Sverige av någon anledning. Kostar runt £5 här för en footlong. Åt en Italian BMT nyss, mycket god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Drygt att behöva betala 94kr för en smörgås jag inte ens blev mätt på... Säger ju. CP-dyrt i Sverige av någon anledning. Kostar runt £5 här för en footlong. Åt en Italian BMT nyss, mycket god! Brukar betala 60kr för en "Sub of the Day" och 73kr för en "utanför kampanjen" på en Subway @ Söder. Tog du med kakorna och dricka eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Mmhmhmm.. Har suttit och suktat på Subways hemsida nu.. En nattmacka vore något. :33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Mmhmhmm.. Har suttit och suktat på Subways hemsida nu.. En nattmacka vore något. :33 Finns det i Norrköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts