Fredrico Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Jag undrar vilket program ni använder för att fixa en hemsida... och vilket som är bäst Själv använder jag Dreamweaver 4.0, finns det något bättre? Och har ni något tips så sidan ska bli snygg och bra? (jag kan knappt nåt alls...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 jag använder homesite 5 och golive 6 två relativt enkla program att använda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 ..bästa programet är windows anteckningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Jag håller med Senitel, gamla hederliga Anteckningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 håller värkligen med jag åxxå! Anteckningar är så smidigt, istället för stora klumpigga program! men han kunde ju knappt något om att göra hemsidor sa han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 jag tycker att ms frontpage fungerar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Jag håller med Senitel, gamla hederliga Anteckningar! Anteckningar är ok, men det blir så rörigt. Det går inte ens att se vilken rad man befinner sig på. Dessutom är alla taggar och all text i samma färg vilket gör det ännu krångligare om man ska ändra på någonting. Själv använder jag Homesite 4.0, kan rekommendera det programmet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 (redigerad) skälv använder man ju W0RD dokument det är väldigt lätt... Redigerad 27 mars, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Anteckningar är ok, men det blir så rörigt. Det går inte ens att se vilken rad man befinner sig på. Dessutom är alla taggar och all text i samma färg vilket gör det ännu krångligare om man ska ändra på någonting. Själv använder jag Homesite 4.0, kan rekommendera det programmet! har homesite någon hemida? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 skälv använder man ju Håller med till 100%! dokument det är väldigt lätt... Hehe, ja jag gillar också Håller med till 100%!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 har homesite någon hemida? :"> I Homesite 4.0 (som jag har) är det Allaire som står bakom programmet, men nu verkar det som om Macromedia har köpt upp Allaire så Homesite hittar du på Macromedias hemsida Macromedia.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Hehe, ja jag gillar också Håller med till 100%!!! (:!!! vad i? jag skrev W0rd DOKUMENT HE HE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Jag gör mina A-Tech sidor med Microsoft Office Frontpage XP Den är bäst! Arman jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 I Homesite 4.0 (som jag har) är det Allaire som står bakom programmet, men nu verkar det som om Macromedia har köpt upp Allaire så Homesite hittar du på Macromedias hemsida Macromedia.com ok, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts