Henkibojj Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Precis som undertiteln säger - THE TRASHMASTER är en långfilm som tagit två år att skapa. Kan vara värt att slänga ett öga på. http://dai.ly/b2I5wb http://www.joystiq.com/2011/01/11/the-trashmaster-a-full-length-film-made-entirely-in-gta-iv/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 Har du sett den? Vad tycker du? Är den värt att se? Betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Har inte sett hela utan bara flippat lite på scrollern för att se vad den gick ut på. Det jag spontant mest var imponerad över var regisseringen över hur NPCs rör sig och hans val av kameravinklar som var väldigt cinematiska. Själva röstskådespelet lämnar kanske en del att önska men det är möjligt att det kompenseras av storyn. Den handlar, såvitt jag minns, om en person som arbetar som sopgubbe men som om nätterna "rensar ut en helt annan sorts skräp", nämligen brottslingar. Har man inget att göra nån dag så kan man nog fördriva en sådär 90 minuter och fortfarande tycka att man hade nån behållning av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Jag tror på fullaste allvar aldrig att jag varit så imponerad över en Machinima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Ser jävligt imponerande ut, och då har jag bara sett små segment. Men som Henki säger så är röstskådespelet ganska kasst - Nikos röst låter så otroligt ansträngd så att det blir jobbigt att lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Har sett cirka en halvtimme, men pga tidsbrist så fortsätter jag senare. Den halvtimmen jag sett var faktiskt riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts