eminem33 Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Sitter och tittar lite smått efter student boende, inför nästa termin. Är detta liksom Centrum utav centrum eller vad man ska säga? Alla städer har ju sina tattar områden. Malmö har rosengård, Karlstad har kronoparken mm. Något ställe man ska undvika i västerås? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Allmänt. Av det jag vet om Västerås så är Malmaberg ganska taskigt. Inte Rosengård-klass, men ett schysst område är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 (redigerad) Håll dig borta från dessa platser såfall Råby Bjurhovda Vallby Bäckby och Skälby eller ja vistas inte där på kvällarna om du nu inte vill bli rånad. Ungifär där du ringade in är en del av Centrum av utkanten eller på vägen in. Hoppas även att du ska trivas i Västerås vi kanske stöter på varandra. GOF. Jag bor stortsätt vid Malmaberg inge fel på området ganska lugnt på dagarna och kvällarna. Om man gämnför där jag bodde sist. Sen är det rätt så trevliga personer här på området vad jag har märkt. Det enda skillnaden är väl på Skiljebo centrum på dagtid då alla alkisar samlas där så brukar det bli ett liv på dem. Redigerad 9 januari, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 gämnför Haha. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Haha. Really? Väx upp. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Really? Väx upp. Håller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Håller på. Go faster! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts