murva11 Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 Kan man modda gta sa på mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 (redigerad) Hej murva11! Välkommen till forumet! Kolla igenom den där filmen så ska du se att det går bra. Redigerad 7 januari, 2011 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
murva11 Skrivet 7 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 Men varifrån laddar man ner SAMI mod installer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 Men varifrån laddar man ner SAMI mod installer? Du kan använda verktyget Google, det löser det mesta! http://grandtheftauto.filefront.com/file/San_Andreas_Mod_Installer_SAMI;55091 Jag tror den ska fungera, annars får du söka på Google efter "San Andreas Mod Installer Mac" eller liknande. Lycka till! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
murva11 Skrivet 7 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 Den är för Windows! Har redan sökt runt på google men hittar bara till Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svippen Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Den är för Windows! Har redan sökt runt på google men hittar bara till Windows. Läs i beskrivningen till videon? http://www.mediafire.com/?9sx13kw16pb62l6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
murva11 Skrivet 10 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Gör exakt som filmen visar men när jag öppnar gta sa kommer bara orginalbilen fram.Hur ska jag göra? Jag ersatte monster truck med hummer h2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
murva11 Skrivet 13 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Det fungerar nu men hur installerar andra mods än bil mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 IMG tool borde funka till Mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
murva11 Skrivet 24 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 IMG tool funkar till Mac men dem flesta bilar blir flimriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 (redigerad) Spark kanske funkar? finns på gtagarage. Betydligt bättre verktyg än IMG tool. Redigerad 30 januari, 2011 av Audipower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts