Logiken Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 (redigerad) Hejsan! Vill bara säga förlåt till alla som jag har varit dryg mot och elak, kan ni förlåta mig? Anyways! Jag rotade lite i min garderob och hittade en gammal hårddisk med typ Linux eller något skit installerat. Kan man köpa någon slags ??? > USB = Se i "den här datorn" och sedan radera Linux därifrån? Tack så mycket för svar! (: Den som vill ha ett Steam konto med dvs spel såsom: Counter Strike Counter Strike: Source Day of Defeat Day of Defeat: Source Half-Life Half-Life 2 Deathmatch Half-Life 2 Lost Coast Half-Life: Opposing Force Ricochet Team Fortress Classic Är det bara att PMa (Dock är kontot vac-bannad, men man kör väl ändå Half Life? ) Redigerad 7 januari, 2011 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 http://www.inet.se/artikel/4902173/hd-kabinett-3-5-sata-ide-till-usb-2-0 Dock så borde det gå att stoppa in den i datorn, starta windows och formatera den därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts