Renard Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Personligen tycker jag att handlingen i RDR är superb. Mångsidig och djup. Och för fan, slutet fick mig att gråta. Det är det inte många spel som gjort! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Spelar Fallout 3 just nu (PC) och ska klara ut det. Sedan blir det nog New Vegas. Känns som det enklaste och kanske bästa valet. Har tittar runt lite extra på RDR och kan säga att jag kan tänka mig att köpa spelet, bara inte just nu. Ser trots allt helt okej ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 (redigerad) New Vegas är på många sätt ett bättre spel än FO3. Skönare miljö, mycket bättre story, bättre och mer varierade quests, trevliga (och mysigt otrevliga) karaktärer, häftigare vapen och fiender osv osv. Rekomenderas starkt. Redigerad 9 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 Sniper Ghost Warrior The Saboteur Splinter Cell: Conviction 007 Bloodstone Inhandlade. Nu ska jag spela. Vet att både SGW och Bloodstone fått dåliga betyg, men vafan, man kan alltid testa. Någon som spelat något av dessa spel och kan säga någonting om dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 Dead rising 2 är ganska roligt, ifall det kostat 100 kr eller så. Ungefär lika mycket speltid som SP i ett multiplayerspel, dvs ca 10h. Hade det funnits free mode osv så hade man kunnat spela 500% längre :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 Sniper Ghost Warrior The Saboteur Splinter Cell: Conviction 007 Bloodstone Inhandlade. Nu ska jag spela. Vet att både SGW och Bloodstone fått dåliga betyg, men vafan, man kan alltid testa. Någon som spelat något av dessa spel och kan säga någonting om dom? Conviction är awesome och Saboteur har rolig dialog! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 (redigerad) Sniper Ghost Warrior The Saboteur Splinter Cell: Conviction 007 Bloodstone Inhandlade. Nu ska jag spela. Vet att både SGW och Bloodstone fått dåliga betyg, men vafan, man kan alltid testa. Någon som spelat något av dessa spel och kan säga någonting om dom? Bortkastade pengar IMO på SGW. Spelar du på PC är spelet ett jävla skitspel. Herregud vad förbannad jag är på att jag köpte det, skulle kunna döda dem som gjorde det. Rörelse mönstret är jobbigt, gubbarna dör inte av 1 skott med snipern tror jag det är också (!), gubbarna upptäcker dig på konstiga ställen osv.. ja.. Jag kan klaga på spelet i ett år! Redigerad 15 mars, 2011 av iweX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2011 (redigerad) The Saboteur Enormt bra! Grattis till ett mycket lyckat köp! Redigerad 15 mars, 2011 av Renard 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts