Gof Skrivet 8 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2011 Samma här. Hur ser din arbetsgivare på att du spelar CS på din arbetsplats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2011 Betapet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2011 (redigerad) Nu kanske inte dessa två spel är direkt hatade men jag tycker att GTA: LCS och VCS är väldigt underskattade jämfört med de "större" delarna i GTA-serien. Liberty City Stories är ett av de bästa spelen i serien IMO. Redigerad 8 januari, 2011 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2011 VCS har ett bättre soundtrack än VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 VCS har ett bättre soundtrack än VC. Det är verkligen svårt att jämföra VC och VCS soundtrack, de två bästa soundtracken i serien helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Det är verkligen svårt att jämföra VC och VCS soundtrack, de två bästa soundtracken i serien helt klart. Där håller jag med. Men visst, vissa låtar i VC är bättre än de i VCS, men överlag tycker jag att VCS är snäppet bättre på radiofronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=hRMBlFGtVJw :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 GTA IV.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 En titel som får folk att kräkas av bara namnet! Jag vet inte vad som var fel på spelet i sig, det kanske var tråkigt? För Simpelt? Dålig Grafik? Enligt några dålig Handling? Jag tycker helt tvärtom och jag har spelat ut det minst 5 gånger! Hela spelet är ett enda stort mindfuck moment för det är så sjukt svårt att fatta vad som egentligen händer ibland, och det är även svårt att fatta sig på storyn med tanke på att det är 3 olika storys som utspelas samtidigt! Jag pratar givetvis om Killer 7 Enda sedan jag poppa in det i min PS2'a så älskade jag det, och jag kommer föralltid att göra det! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Jag tror inte särskilt många gillar Age of Booty vid första anblick. Men jag och brorsan gillar det rätt skarpt. Synd bara att det är lite enformigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Planescape: Torment Heroes of Might and Magic II (Alla jag känner föredrar trean) Äventyrsspel/point and click Edit: Lustiga simulatorspel! Railroad Tycoon, Prison Tycoon, Cities XL, Tropico 3 för att nämna några. Nu blev jag allt lite kär i dig, Ice! --- Jag kommer inte på ett enda sådant spel. Det närmaste jag kommer är en massa mer eller mindre obskyra gamlingar men de är ju inte direkt hatade utan bara allmänt okända. Sedan finns det en grupp spel med ganska hög inlärningskurva som majoriteten tenderar att ogilla men de spelare som verkligen sätter sig in i spelen brukar dock ofta älska dem; t.ex. Europa Universalis och Football Manager kan räknas hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 World of Warcraft är väl det enda jag kan komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Nu blev jag allt lite kär i dig, Ice! När jag frågar andra personer om dom har spelat och även uppskattar Planescape: Torment, så är det lite som att fråga chans. Har bara fått ja som svar 4-5 gånger i hela mitt liv. Senaste gången slutade det med ett 3 års långt förhållande.. Ibland tror jag att jag hör hemma på ett mentalsjukhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Ibland tror jag att jag hör hemma på ett mentalsjukhus. Det där fick mig att tänka på Vice.s signatur: - Vad fan är det här? Har jag hamnat på dårhuset? - Nix! Du har hamnat på GTAsajten! - Schack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 17 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2011 Perfect dark till nintendo 64. Köpte det nytt och spelar det fortfarande! Vissa är dock inte så förtjust i de av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts