SilentViper Skrivet 1 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2013 Damn trodde inte det var sant men nu sprids detta som en löp eld. Trodde det var bara ett rykte eller nå samma med Adam Sandler gick rykten om att han var död. Men vila I frid undrar hur Fast and Furious filmerna kommer va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2013 (redigerad) Alltid tråkigt när människor dör i olyckor, speciellt om de är unga... men hans skådespeleri är ingenting jag kommer sakna. Redigerad 1 december, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2013 Väldigt tråkigt. Filmerna var ju något bland de häftigaste som fanns när jag var yngre, och jag kan faktiskt uppskatta filmerna än idag. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2013 Kan du utveckla det där? Ganska onödigt påhopp. Ska man inte få skriva av sig och hedra folk som gått bort på det här forumet? Och vadå "lurar er själva att ni är några superänglar"? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2013 Kan du utveckla det där? Ganska onödigt påhopp. Ska man inte få skriva av sig och hedra folk som gått bort på det här forumet? Och vadå "lurar er själva att ni är några superänglar"? Hahaha ni borde gå in på min FB sida. Exerzise är på krigsstigen mot mig efter min liknande status... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2013 Kan du utveckla det där? Ganska onödigt påhopp. Ska man inte få skriva av sig och hedra folk som gått bort på det här forumet? Och vadå "lurar er själva att ni är några superänglar"? Brodd måste nog byta tampong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2013 Kan du utveckla det där? Ganska onödigt påhopp. Ska man inte få skriva av sig och hedra folk som gått bort på det här forumet? Och vadå "lurar er själva att ni är några superänglar"? Jaha, jag trodde han menade den döda skådespelaren. Menar han... Åh, glöm mitt tidigare inlägg då. Det där är fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2013 Hahaha ni borde gå in på min FB sida. Exerzise är på krigsstigen mot mig efter min liknande status... Äsch, det är inget krig. Bara lite debatt, ganska underhållande faktiskt. Jag har för mycket fritid... Och det är Xersize, om jag får be! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Äsch, det är inget krig. Bara lite debatt, ganska underhållande faktiskt. Jag har för mycket fritid... Och det är Xersize, om jag får be! Har alltid haft svårt att stava ditt namn. Ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Kan du utveckla det där? Ganska onödigt påhopp. Ska man inte få skriva av sig och hedra folk som gått bort på det här forumet? Och vadå "lurar er själva att ni är några superänglar"? TrollDeluxe! Hahaha ni borde gå in på min FB sida. Exerzise är på krigsstigen mot mig efter min liknande status... Åhåååå! Var kan man läsa detta? :oooooooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Åhåååå! Var kan man läsa detta? :oooooooooo Här, typ. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Kan du utveckla det där? Ganska onödigt påhopp. Ska man inte få skriva av sig och hedra folk som gått bort på det här forumet? Och vadå "lurar er själva att ni är några superänglar"? Cred för att du tog det i en tråd och inte i en kommentar! Bra jobb. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Här, typ. Ah... ser ut precis som på forumet! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 (redigerad) Hahaha ni borde gå in på min FB sida. Exerzise är på krigsstigen mot mig efter min liknande status... Fast din statusuppdatering är ju bara konstig.. Han är ju knappast oansvarig för att han åker i en bil och hurvida dem åkte fort eller inte vet ingen än. Mest troligt är att det var något motorfel eller att någonting annat gick fel. Du kan läsa om det på aftonbladet. Redigerad 4 december, 2013 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2013 Fast din statusuppdatering är ju bara konstig.. Han är ju knappast oansvarig för att han åker i en bil och hurvida dem åkte fort eller inte vet ingen än. Mest troligt är att det var något motorfel eller att någonting annat gick fel. Du kan läsa om det på aftonbladet. Du missförstår mig som många andra. Jag klagade inte på orsaken, jag klagade på uppmärksamheten händelsen fick. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2013 lol vettig diskussion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2013 Du missförstår mig som många andra. Jag klagade inte på orsaken, jag klagade på uppmärksamheten händelsen fick. =) "Hade han hållit sig till lagom hastigheter inte kört så j*vla oansvarigt hade han troligtvis levt idag." Kanske jag som är obildad, men det låter som en direkt kommentar till HUR olyckan skedde? I alla fall, detta hör inte till denna tråd. Nu börjar det spåra ur lite väl mycket, så jag välkomnar alla som vill fortsätta denna diskussion att slänga in en kommentar i Vice's post, skicka PM, vad som helst utom här. Som sagt, vila i frid och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2013 Idag dog Nelson Mandela, vila i frid! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2013 Idag dog Nelson Mandela, vila i frid! Såg också detta, det tog verkligen hårt. Vila i största frid! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2013 (redigerad) Vila i frid Nelson Mandela! Redigerad 5 december, 2013 av Siana 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts