Frusciante Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 21 angry songs about Margaret Thatcher. Hemsk politiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Margaret Thatcher http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-22067155 Daniel Hardcastle (@DanNerdCubed) Reddit on the news: World News: OMG respect the dead. UK: 50/50 Like/Dislike. Scotland/Ireland: DING DONG THE WITCH IS DEAD. PARTY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 april, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Rest in peace. Det behövs fler politiker som henne. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Gött att hon är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Rest in peace. Det behövs fler politiker som henne. Som hatar bögar, fattiga, facken, arbetarklassen, Nelson Mandela, feminister och människor? Som klassar Mandela och ANC som terrorister och kallar Pincohet för demokratikämpe? Som ökar arbetslösheten till siffror ingen trodde var möjliga? Som ökar klyftorna mellan fattiga och rika? Som vägrar stödja sanktioner mot apartheidstyrda Sydafrika? 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Ingen person jag kommer att sörja. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2013 (redigerad) Redigerad 10 april, 2013 av Siana 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2013 "The Doors-grundaren död – blev 74 år" Ray Manzarek har avlidit till följd av cancer i en ålder av 74 år. Med sitt keyboardspel var han en viktig ingrediens i The Doors speciella ljudbild. Blir till att spinna några Doors-singlar innan jag lägger mig ikväll. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2013 Jag vet att ingen här riktigt bryr sig, eller att det är en människa jag pratar om, men en av mina hundar (som jag haft i tio år, sedan hon var valp) har nästintill blivit blind, går ner i vikt i oroväckande tempo och klarar inte riktigt av så mycket mer, så jag måste avliva henne. Jag har svårare för det här än när min morfar dog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2013 Vila i frid, James Gandolfini. http://gfx.svd-cdn.se/multimedia/dynamic/01048/james-gandolfini_1048228c.jpg 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2013 Vila i frid, James Gandolfini. Så jäkla tråkigt! Fick en jobbig känsla i kroppen när jag läste om det i morse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 juni, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2013 Vila i frid, James Gandolfini. Vila i frid! Shit vad tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 Lisa Robin Kelly, mest känd som Laurie Forman ifrån That 70's Show och sin roll i Amityville Dollhouse, dog idag. Vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2013 (redigerad) Lisa Robin Kelly, mest känd som Laurie Forman ifrån That 70's Show och sin roll i Amityville Dollhouse, dog idag. Vila i frid. Trist, That '70s Show är min favoritsitcom som jag kan se hur många gånger som helst. Tyvärr var inte hennes karaktär seriens bästa direkt Bildgoogla inte hennes namn mitt i natten förresten Redigerad 15 augusti, 2013 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2013 Vila i Frid http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17310311.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Kristian Gidlund, trummis i Sugarplum Fairy förlorade kampen mot cancern igår, endast 29 år gammal. Vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Kristian Gidlund, trummis i Sugarplum Fairy förlorade kampen mot cancern igår, endast 29 år gammal. Vila i frid. Såg det jag också, så sjukt tråkigt.. Vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 (redigerad) R.I.P. Disco-Åke som dog i förrgår. Åke Blomqvist, född 14 december 1925, död 18 september 2013 i Helsingfors, var en finländsk dansinstruktör, aktiv sedan 1940-talet, och domare vid tangomarknaden i Seinäjoki. Tillsammans med sin fru Leena drev han dansskolor i Helsingfors, Tammerfors och Lahtis. Även parets två barn är danslärare. Han var programledare för ett dansprogram som gick på lördagarna i finsk TV. 1980 visade han hur man dansar disco. Sedan detta programinslag började spridas via internet i början av 2000-talet har det blivit en klassiker med hundratusentals visningar på Youtube och ett tjugotal omgjorda versioner och parodier. Klädföretaget Diesel har gjort reklaminslag baserat på Åkes medverkan.[1] Blomqvist medverkade också i flera filmer. Blomqvist dog i en plötslig sjukdomsattack i Helsingfors 18 september 2013.[2] Redigerad 20 september, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Ett enormt vila i frid till Hiroshi Yamauchi, mannen som revolutionerade Nintendo och gjorde företaget till vad det är idag. I owe you my childhood! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Ett enormt vila i frid till Hiroshi Yamauchi, mannen som revolutionerade Nintendo och gjorde företaget till vad det är idag. I owe you my childhood! ...Ett företag som bara ägnar sig åt barnspel och som inte kommit med nått nytt de senaste 20 åren utan fortsätter att producera sunkiga spel med samma j*vla karaktär som de hade vi starten? Tröttar de aldrig på den där lönnfete italienaren...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts