Xersize Skrivet 25 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2012 Vila i frid Neil Armstrong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2012 Michael Clarke Duncan har gått bort. En fantastisk skådespelare, tyvärr. Men livet och Hollywood går vidare. Vila i frid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2012 Ingen känd person, men detta kan vara den sorgligaste berättelsen jag någonsin läst http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2012 Ingen känd person, men detta kan vara den sorgligaste berättelsen jag någonsin läst http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb Tillsammans med den här. Samt den här. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Idag avlivade vi vår hund som vi haft sedan jag var fyra år gammal. Fyfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Idag avlivade vi vår hund som vi haft sedan jag var fyra år gammal. Fyfan... RIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2012 Idag avlivade vi vår hund som vi haft sedan jag var fyra år gammal. Fyfan... Beklagar verkligen. Måste kännas skitjobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2012 Idag avlivade vi vår hund som vi haft sedan jag var fyra år gammal. Fyfan... Dude... fuck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2012 Idag avlivade vi vår hund som vi haft sedan jag var fyra år gammal. Fyfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2012 Mitch Lucker, sångaren i Suicide Silence har avlidit efter en MC olycka. R.I.P, du kommer vara saknad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2012 Mitch Lucker, sångaren i Suicide Silence har avlidit efter en MC olycka. R.I.P, du kommer vara saknad. 312Sb-2PovA Helvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2012 Mitch Lucker, sångaren i Suicide Silence har avlidit efter en MC olycka. R.I.P, du kommer vara saknad. 312Sb-2PovA Så jävla tragiskt, det var inte mitt favoritband men jädrar va bra han var, Suicide Silence var ett av banden som fick mig att börja lyssna på deathcore/death metal. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2012 Mitch Lucker, sångaren i Suicide Silence har avlidit efter en MC olycka. R.I.P, du kommer vara saknad. 312Sb-2PovA Shit har fan sett dom live i Stockholm för några år sen. Sjukt, rip! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2013 Vila i största frid Alvin Lee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2013 Vila i största frid Alvin Lee Tråkigt, lite Ten Years After i lagom mängd när man är på humör för bluesrock sitter inte fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2013 Tråkigt, lite Ten Years After i lagom mängd när man är på humör för bluesrock sitter inte fel. I agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2013 R.I.P. Jason Molina, organsvikt till följd av alkoholism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2013 R.I.P. Jason Molina, organsvikt till följd av alkoholism. Sjukt tråkigt, plattan Magnolia Electric Co är en av mina favoriter inom "folkrock". R.I.P. Songs: Ohia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Margaret Thatcher http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-22067155 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts