SilentViper Skrivet 12 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2012 Kanske har lite fel nu men var det inte hon som hade Oprah winfrey show? Om inte så är hon jäkligt lik hon den andra som har det. Men vila i frid. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2012 Kanske har lite fel nu men var det inte hon som hade Oprah winfrey show? Om inte så är hon jäkligt lik hon den andra som har det. Men vila i frid. Oprah Winfrey hade Oprah Winfrey-show 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2012 (redigerad) Kanske har lite fel nu men var det inte hon som hade Oprah winfrey show? Om inte så är hon jäkligt lik hon den andra som har det. Men vila i frid. P-C's bild visar Oprah Winfrey och inte Whitney Huston. Redigerad 12 februari, 2012 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 12 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2012 Whitney??! NEEEEJ Satt nyligen uppe till soluppgången och spelade enbart hennes musik, magiskt.. Vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2012 En förbannat bra röst har lämnat oss. Fast det gjorde den ju egentligen för länge sen. Mot slutet var hon ju bara en skugga av sitt forna jag. Hur som helst är det så klart tragiskt detta. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2012 Earl Scruggs gick bort i onsdags. Jag tycker att det är jättetråkigt. Han var en sann legend inom bluegrass och utvecklade sättet att spela banjo på mer än någon. Kanske lite extra tråkigt för mig som dag ut och dag in försöker lära mig Scruggs style så gott det går. Utan Earl hade jag förmodligen aldrig köpt en banjo och idag är det det roligaste instrumentet jag någonsin har spelat. Inom en månad ska den här sitta. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 30 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2012 Earl Scruggs gick bort i onsdags. Jag tycker att det är jättetråkigt. Han var en sann legend inom bluegrass och utvecklade sättet att spela banjo på mer än någon. Kanske lite extra tråkigt för mig som dag ut och dag in försöker lära mig Scruggs style så gott det går. Utan Earl hade jag förmodligen aldrig köpt en banjo och idag är det det roligaste instrumentet jag någonsin har spelat. Helt klart tragiskt, må han vila i frid. On a totally different note, låt mig veta när den där sitter har lite smått personliga band till just den låten på banjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2012 MCA från Beastie Boys gick bort i cancer tidigare idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2012 MCA från Beastie Boys gick bort i cancer tidigare idag Usch fy helvetes fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2012 MCA från Beastie Boys gick bort i cancer tidigare idag Såg det, sjukt tråkigt. Jag har drömt om att få se dem live i flera år, nu lär det aldrig bli av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2012 Maurice Sendak, författaren av bl a Where the Wild Things are, har dött! http://www.svd.se/kultur/maurice-sendak-har-avlidit_7182341.svd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2012 Donald "Duck" Dunn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2012 R.I.P Donna Summer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2012 Ber om ursäkt för dubbel post Vila i frid Robin Gibb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2012 Earl Scruggs gick bort i mars. Den 29 maj gick Arthel Lane "Doc" Watson bort, också en stor ikon inom country, bluegrass och amerikansk folkmusik. Himla tråkigt. http://www.youtube.com/watch?v=PxLbEcFYqUM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 (redigerad) Eduard Khil, som vi alla förknippar med "Trololo"-låten, har avlidit Redigerad 4 juni, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Eduard Kihl, som vi alla förknippar med "Trololo"-låten, har avlidit TIP. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2012 Eduard Kihl, som vi alla förknippar med "Trololo"-låten, har avlidit Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2012 (redigerad) Vila i frid, Jon Lord. Redigerad 16 juli, 2012 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2012 Skådisen Stig Ossian Ericson avled för drygt en månad sedan. För de flesta här på forumet antagligen mest känd som Fader Fouras i Fångarna på fortet på 1990-talet. Gåtorna var iaf ett av mina favoritmoment i programmet på den tiden. Trist, men han blev iaf 88 år, en respektabel ålder. Gillar hans sista önskan inför hur begravningen skulle vara "-Unna dig något själv istället." Artikel på Aftonbladet 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts