StellHell Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Andy Whitfield, mest känd för sin roll som Spartacus, har nu dött av cancer vid 39 års ålder. :( http://www.aftonblad...icle13608622.ab Meh.. Gillade ju spartacus och såg fram emot säsong 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Meh.. Gillade ju spartacus och såg fram emot säsong 2. Same, fast det ska fortfarande komma en säsong 2 (tekniskt sett säsong 3), det har varit på tapeten länge. Whitfield kommer ersättas av Liam Mcintyre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 (redigerad) Vänta va? Dog inte han för längesen? Och säsong 2 finns redan?..... Redigerad 12 september, 2011 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Säsonger vet jag inte om jag skulle kalla det då serierna har olika namn (Spartacus: Blood and Sand och Spartacus: Gods of the Arena). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 (redigerad) Vänta va? Dog inte han för längesen? Och säsong 2 finns redan?..... Nej, han dog aldrig. Han fick diagnosen cancer för länge sedan. Ett tag såg det ut som att han skulle bättra sig, så man gjorde en special-säsong i väntan på att han kunde återvända. Det är inte riktigt en säsong 2 då den bara är på sex avsnitt och utspelar sig innan säsong 1 (och, som nämnt har den ett annat namn). Sedan blev det klart att han inte skulle bättra sig så man började planera nästa säsong med Liam istället. Och, ptja, nu blev det väl helt och hållet klart att han inte kommer tillbaka till serien, så att säga. Redigerad 12 september, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Same, fast det ska fortfarande komma en säsong 2 (tekniskt sett säsong 3), det har varit på tapeten länge. Whitfield kommer ersättas av Liam Mcintyre. Jo, men han gjorde serien. Utan spartacus är det ju inte spartacus längre. GotA var ju förövrigt värdelöst när han inte var med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 september, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Lyckligtvis lever den riktige Spartacus fortfarande. 94 and still goin' strong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Lyckligtvis lever den riktige Spartacus fortfarande. 94 and still goin' strong! Detta är inte Den idylliska livstråden™, där vi hyllar gamla gubbar som vägrar dö (ett vanligt exempel är någon av medlemmarna Rolling Stones). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2011 (redigerad) Hm, jag är typ en månad sen men jag fick just höra att Zyzz har dött. Vet inte om det är någon här som visste vem han var, men han var en australiensk bodybuilder som var känd genom och ofta kallad för kungen av /fit/ på 4chan, främst p g a hur han gick ifrån att vara en lång och smard nörd till en stor bodybuilder, och även då han ofta ansågs ha väldigt estetiskt perfekta dimensioner. Spred ganska bra med kunskap på 4chan och var en rätt skön person om än lite för utseendefixerad. RIP! Redigerad 13 september, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2011 Bert Jansch har gått bort. Det är synd, han gjorde mycket bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 oktober, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Steve Jobs är död Teknikjätten Apple meddelade natten till torsdagen svensk tid att grundaren Steve Jobs har avlidit. Jobs avgick som vd i augusti i år efter flera års kamp mot sin cancersjukdom. Jobs dog på onsdagen 56 år gammal. Han har beskrivits som visionär och under hans ledning har företaget utvecklat storsäljare som Ipod, Iphone och Ipad. Frid över hans minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Frid över hans minne. Läste det precis med. Galet! RIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2011 Hats off. En riktig pionjär! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=Sn08nh7zoto Vila I Frid Dan Wheldon Redigerad 16 oktober, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Sn08nh7zoto Vila I Frid Dan Wheldon Farsan satt och kollade just på tävlingen och såg det hela. Vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Lame krasch ändå, Kennys såg hårdare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2011 Lame krasch ändå, Kennys såg hårdare ut. Hur fan kan du bara säga så? Vet du vilka krafter det rör sig om när en F1-bil krockar? Spelar ingen roll hur krashen ser ut, minsta lilla stöt kan ta kål på dig när du sitter bakom ratten om du har otur. Det är ofta de krasher som ser ofarliga ut som är allra farligast. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 (redigerad) Renard Inte för att va taskig men det var en Indy Car bil som krocka. Lite skillnad på Indy och f1. Indy Car kör dem på ovala banor och f1 kör dem på vanliga banor. Och ja jag håller med dig renard. Frus om du tyckerden där kraschen var lame så tycker jag du ska söka på Robert kubica crash Montreal Redigerad 17 oktober, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Renard Inte för att va taskig men det var en Indy Car bil som krocka. Lite skillnad på Indy och f1. Indy Car kör dem på ovala banor och f1 kör dem på vanliga banor. Och ja jag håller med dig renard. Frus om du tyckerden där kraschen var lame så tycker jag du ska söka på Robert kubica crash Montreal Indy Car bilar går oftast snabbare än F1 bilar just för att dom kör runt i en Oval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2011 Tråkigt det som hände, men jag har alltid tyckt, är man med i leken får man leken tåla. Jag menar, bilar som åker runt i flera 100k/hm i timmen, någongång kommer något dödsfall. Så det är ingen stor chock att någon dör. Många sporter som är så, fighting och liknande också. Det är inte konstigt att någon dör när det gäller farliga sporter. Menar att krashar och skador är oundvikliga. Anyway, r.i.p! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts