Eudoros Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 (redigerad) Vem var hon? enda jag vet är att hon var filmskådespelare men namnet säger mig ingenting >< Nja, hon var en musikskådespelare, hon skrev bland annat temat till Pirates of the Caribbean och Freaky Friday. http://www.imdb.com/name/nm0000072/ Redigerad 23 mars, 2011 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 I förrgår dog Jan Svanlund, sportjournalist på SVT-sporten. Hans specialiteter var häst- och motorsport. http://svt.se/2.21335/1.2373212/svt_sports_jan_svanlund_dod -- I går dog Geraldine Ferraro, amerikansk politiker och den första kvinnliga vicepresidentkandidaten i USAs historia. Hon ställde upp tillsammans med Mondale 1984. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 I förrgår dog Jan Svanlund, sportjournalist på SVT-sporten. Hans specialiteter var häst- och motorsport. http://svt.se/2.21335/1.2373212/svt_sports_jan_svanlund_dod Va!? Han var väl inte speciellt gammal? Fasen vad konstigt, det var ju inte alls länge sedan jag såg honom i rutan, känns det som. Han var väl med när Sportspegeln jubilerade har jag för mig. Fasen vad konstigt det känns, på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 (redigerad) Va!? Han var väl inte speciellt gammal? Det stod i artikeln att han var 69. Där fick du svaret. EDIT: Inte menat så drygt som det lät Redigerad 27 mars, 2011 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2011 Det stod i artikeln att han var 69. Där fick du svaret. EDIT: Inte menat så drygt som det lät Jo, jag såg det. Det var mer en fråga för att visa min förvåning. Galet i alla fall, hörde honom inte så mycket på senare tid. Men gillade honom skarpt de gångar man såg honom i rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 27 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2011 Vila i frid till Poly Styrene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Rest in peace, Gil Scott-Heron. <3 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Rest in peace, Gil Scott-Heron. <3 Jag trodde du hade varit här inne och skrivit någon ledsen rad om att din själ dött på grund av att du inte fick dricka Karjala igår (Och idag?). 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 Clarence Clemons har gått bort . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Ryan Dunn fick en egen tråd: mvh. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2011 Kan inte fatta att ingen har nämnt att Sven "Plex" Pettersson har lämnat oss. Han dog tydligen på midsommardagen, alltså i lördags. Jag läste idag i Aftonbladet, alla som hade varit i kontakt med Plex, antingen via sporten eller privat hade fått säga något kort. Det var inte utan att man blev lite rörd, en av Sveriges, om inte till och med den, bästa sportjournalist utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2011 Amy Winehouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2011 (redigerad) Amy Winehouse http://www.dn.se/kultur-noje/musik/amy-winehouse-hittad-dod Ytterligare en musikant äntrar den notoriska 27-klubben. Redigerad 23 juli, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2011 Tragiskt slut för en tragisk människa. Winehouse kunde verkligen sjunga, men hon var ju hög/full i princip konstant. Med en sådan livsstil levar man inte länge. Hon hade kunnat gå så jävla långt. Hade det inte varit för knarkandet och supandet hade hon fortfarande levt. RIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2011 Oj, 27 år? Trodde hon var bra mycket äldre. Nåja, det var ju trist. Men som man bäddar får man ligga antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2011 (redigerad) Oj, 27 år? Trodde hon var bra mycket äldre. Nåja, det var ju trist. Men som man bäddar får man ligga antar jag... Knark you know. Kan få vilken energisk ung människa som helst att förvandlas till en kraftlös gamling. Både fysiskt och psykiskt Redigerad 23 juli, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 23 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2011 Den enda anledningen till att jag faktiskt sörjer hennes död är för att den kostar mig 150kr. Jag och några vänner slog vad om när hon skulle dö, jag hade mars 2011...... Annars ser jag ingen anledning att bry mig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2011 Bubba Smith död. Hightower i polisskolan filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2011 Vila i frid Stefan Liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Andy Whitfield, mest känd för sin roll som Spartacus, har nu dött av cancer vid 39 års ålder. :( http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article13608622.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts