Mark Skrivet 5 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2016 Fuck 2016 alltså. BMX-legenden Dave Mirra har tagit sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2016 Idag fick vi veta att Leonard Cohen lämnade in för gott för några dagar sedan. Och som var fallet med David Bowie hann han släppa en sista platta precis innan som hintade om vad som var på gång. Tack för all fin musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2016 George Michael Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2016 12 timmar sedan, Kebab skrev: George Michael Ja, helt stört. Jag har aldrig lyssnat mycket på hans låtar, men han var ju en stor artist med bra röst. Hade föredragit om det var Last Christmas som dog och inte han själv. Tjugo år för tidigt, vad är det som har hänt under 2016 egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2016 Carrie Fisher Undrar vad de gör med ep. VIII nu, blir det en repris av Rogue One, tro? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2016 5 timmar sedan, Henkibojj skrev: Carrie Fisher Undrar vad de gör med ep. VIII nu, blir det en repris av Rogue One, tro? Det verkar som att hon redan spelat in allt hon hade i ep. 8 i alla fall. Det är ju möjligt att de lägger till någon extra scen med en CG-Carrie Fischer där hon på något vis tar farväl. 60 är alldeles för ungt. Mycket trist. Kul att hon i alla fall hann återvända till galaxen långt, långt borta en sista gång före sin död. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2016 ... och igår dog även Carrie Fishers mor Debbie Reynolds av en stroke, troligen åsamkad av Carries död. Kanske främst känd för en av huvudrollerna i musikalklassikern Singin' in the Rain 1952. Trist slut för dem båda. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2017 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2017 Björn Granath! Vem ska nu läsa in framtida Jonas Jonasson's böcker?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2017 Gösta Ekman lämnar oss vid 77år. Vila i frid Sickan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2017 16 timmar sedan, VaXXoR skrev: Gösta Ekman lämnar oss vid 77år. Vila i frid Sickan! Nu var han visserligen inte purung men det här känns bara trist och tomt. Tycker han kunde fått några år till, men tydligen var det någon form av sjukdom som ställde till det. Även om han slutat filma för mer än tio år sen så jobbade han tydligen en del som teaterregissör i skymundan. Bara att hoppas att han var tillfreds med sin sista lite mer tillbakadragna tid. Och tacka för alla skratt. Tycker många svenska skådisar gått åt nu på kort tid... som även nämnt Björn Granath, och ungefär samtidigt lämnade även Lars-Erik Berenett, som spelade Roland Hassel bland mycket annat, oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2017 Bisarrt, pratade om honom bara för ett par dagar sen. En av de försvunna skådisar jag blivit glad när jag googlat upp honom och såg att han levde fortfarande. Vila i frid, Sickan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 april, 2017 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2017 Inte för att det berör mig särdeles djupt, men det förbluffade mig att John Chrispinsson från SVT dött. Hur fan det gick till. Jag har alltid tittat på honom i morgonsoffan och hoppats att jag ska vara lika ung och glad av livet som han varit, när jag blir äldre och närmar mig pensionen. Han såg verkligen ut att trivas med sitt jobb. Fyfan vad sjukt att vissa bara blir 60 år gamla nuförtiden, det känns skrämmande att jag gjort hälften av mitt liv redan (i så fall), och då tycker jag att mycket av mina tio senaste år kastats bort frivilligt eller ofrivilligt. Man får hoppas att livet börjar ordentligt de närmaste fem åren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 juni, 2017 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2017 Vila i frid Michael Nyquist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2017 Låt oss ta en sekund och uppskatta det faktum att Janne Loffe Karlsson begravdes i en kista som var märkt "HELIKOPTER" på sidan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 september, 2017 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2017 2 timmar sedan, Kebab skrev: Låt oss ta en sekund och uppskatta det faktum att Janne Loffe Karlsson begravdes i en kista som var märkt "HELIKOPTER" på sidan. HA!! Jag såg clickbaitrubriken till en aftonbladetlänk men lät bli att kolla. Sjukt bra sorti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2017 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2017 Hugh Hefner död vid 91. Vila i frid din gamle räv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 oktober, 2017 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2017 R.I.P Tom Petty. Precis som han tänkte trappa ner turnerandet och spendera tid med sitt barnbarn. Ständigt denna orättvisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 mars, 2019 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2019 Jon Skolmen, a.k.a. Ole Bramserud som piggade upp Sällskapsresan-filmerna har kilat vidare. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 maj, 2019 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2019 Grumpy Cat https://www.nytimes.com/2019/05/17/business/media/grumpy-cat-dead.html 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 juni, 2019 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2019 R.I.P. Roky Erickson. Synd att jag inte tog tillfället att se honom då han besökte Sverige för några konserter i början av 2010-talet. Ett märkligt levnadsöde har nått vägs ände! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts