Jazz Skrivet 11 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2015 Och btw. r.i.p. Ornette Coleman. En av jazzmusikens storheter avled tidigare idag, 85 år gammal. Neeeeeej! RIP. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2015 Neeeeeej! RIP. :'( Förhoppningsvis stannar Sonny Rollins och Wayne Shorter med oss i några år till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2015 Magnus Härenstam är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2015 Förhoppningsvis stannar Sonny Rollins och Wayne Shorter med oss i några år till! Men inte BB King... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2015 Magnus Härenstam är död. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2015 (redigerad) Helvete..... Det här kom som en käftsmäll på riktigt Nintendo's President Satoru Iwata har gått bort och vart endast 55 år gammal. Vila i frid Redigerad 13 juli, 2015 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2015 Robert "Robban" Broberg har avlidit, 75 år gammal efter komplikationer från parkinsons sjukdom. http://www.svt.se/kultur/musik/robert-broberg-ar-dod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2015 Robert "Robban" Broberg har avlidit, 75 år gammal efter komplikationer från parkinsons sjukdom. http://www.svt.se/ku...-broberg-ar-dod Tråkigt. Jag visste inte att han var såpass gammal faktiskt. Vila i frid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2015 Tråkigt. Jag visste inte att han var såpass gammal faktiskt. Vila i frid! Hade inte heller tänkt på att han var 75 år, men alla de artister som slog igenom på 1960-talet börjar ju ovillkorligt att bli till åren komna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2015 Rest in pieces, Wes Craven. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2015 Rest in pieces, Wes Craven.RIP! The Last House on the Left är en av mina absoluta favoritfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2015 Henning Mankell är död. Är det inte väldigt många svenska kulturikoner som har kolat i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2015 Lemmy Kilmister, frontman i Motörhead, har avlidit.Väldigt tråkigt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2016 (redigerad) David BowieSaknar ord. Redigerad 11 januari, 2016 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2016 Den stora frågan är ju hur det kommer sig att jag blev mer drabbad av det här dödsbudet än all annan vedervärdig skit och elände i världen som just nu pågår.Jag kom in på Bowie relativt sent, kikade lite i skivköpstråden, och den första plattan med honom köpte jag som 20-åring i augusti 2008. Det var soulpastischen Young Americans. Var redan då relativt bevandrad i populärmusiken, men Bowie, det var liksom ingenting för mig hade jag bestämt. Sedan följde Low en tid senare och idag sitter jag likt förbannat här med alla de "klassiska" 1970-talsplattorna. Jag förstår ibland fortfarande inte vad jag hör, men fortsatt att lyssna har jag. Bortsett från Scary Monsters (and Super Creeps) har jag inte intresserat mig för hans 1980-tal och framåt, men kanske ska ge det färska albumet Blackstar en ärlig chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2016 Fick god lust att dela Archivio Non Conformes inlägg på Facebook från 8 januari (endast 3 dagar före idag) när jag såg dödsbeskedet. Auguri, David Bowie, thin white (power) duke! Vila i frid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2016 Men usch.... RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2016 (redigerad) Alan Rickman... http://www.theguardian.com/film/2016/jan/14/alan-rickman-giant-of-british-film-and-theatre-dies-at-69 Redigerad 14 januari, 2016 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2016 Alan Rickman... http://www.theguardian.com/film/2016/jan/14/alan-rickman-giant-of-british-film-and-theatre-dies-at-69 Vad är det här för start på året egentligen?! RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2016 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2016 Happy trails Hans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts