Xersize Skrivet 12 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2014 Samtidigt var han kanske ändå alltid självmordstypen... Glad och sprallig i offentligheten men deprimerad missbrukare privat. Det jag också tänkte när det kom ut. "Every action as an equal and opposite reaction", lite åt det hållet. Dock jävligt synd. Ikväll blir det att ägna sig åt hans stand up-shower, de är som sagt bland de roligaste jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2014 Känner lite som Frenzy. Det här är första kändisdöden som jag faktiskt bär med mig och tänker på resten av dagen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2014 Lauren Bacall avled igår till följd av stroke bara en månad innan sin 90-årsdag. En av 1940-talets stora filmstjärnor som var aktiv in på 2010-talet. Utpressning (The Big Sleep) som hon gjorde med Humphrey Bogart 1946 är en av mina absoluta favoriter inom film noir. Nu är det inte många kvar från den eran. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2014 Richard Attenborough. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 29 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2014 Brasse Brännström... Helvete!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2014 Brasse Brännström... Helvete!! Så jäkla tråkigt. Så mycket barndomsminnen. 69 år är ändå inte jättegammalt, undra vad som hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 29 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2014 Så jäkla tråkigt. Så mycket barndomsminnen. 69 år är ändå inte jättegammalt, undra vad som hände? Bara att vänta och se. Allt jag vet är att det är "Fel, fel fel!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2014 Göran Johansson har gått bort. Även om jag inte tyckte om hans politik var han en bra ledare, och det är alltid tråkigt att se en politiker försvinna, oavsett färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2014 Wayne Static Frontman, gitarrist och sångare för Static X har gått bort enbart 48 år gammal. Ryktas om en överdos Vila i frid du grymma människa, din musik var underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2014 (redigerad) Rätt chockad när man efter en lektion tar upp mobilen och kollar Facebook och får reda på att en utav ens gamla klasskamrater har dött. Även om vi kanske inte var bästa vänner så är det enda en människa som man träffat flera gånger i veckan under massor utav år. Sexton är alldeles för ungt, vila i frid. Redigerad 4 november, 2014 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2014 http://blog.brokep.com/ R.I.P The Pirate Bay... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2014 http://blog.brokep.com/ R.I.P The Pirate Bay... ? oj, det låter väldigt märkligt att tpb skulle låta polisen vinna striden. Det skulle ju vara den största framgången för antipirater någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2014 (redigerad) Själva hemsidan är inte nere, den går att nå från andra adresser. Polisen har troligtvis bara fått ned en front end server. Fuskedit: Fast nu fungerade inte den enda extralänken jag kunde i huvudet, så de kanske har hittat något större trots allt. Jag hade intrycket av att Piratebay sina vitala delar av hemsidan spridda på massa olika servrar, vi får se vad som händer helt enkelt. Riktig edit: Jag tror som sagt fortfarande att kärnan av hemsidan ligger på annat ställe än bara en server i Sverige, så det kommer nog inte dröja så länge innan sidan är uppe igen. Redigerad 10 december, 2014 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2014 Jag är mycket mer ledsen över IsoHunt, då jag aldrig använde TPB. IH var min go to-sajt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2015 Blev väldigt chockad av det här! Sorgligt http://kotaku.com/rooster-teeth-animator-monty-oum-has-passed-away-the-p-1683287272?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2015 (redigerad) Terry Pratchett har gått bort. Det var ju på känn men fortfarande jävligt trist. En av mina absoluta favoritförfattare. RIP! Redigerad 12 mars, 2015 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2015 Percy Sledge, rösten bakom "When a Man Loves a Woman" och en hel radda andra tårdrypande soulballader avled 74 år gammal till följd av levercancer igår. Tråkigt, men låtarna lever vidare. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2015 Ytterligare en klassisk soulsångare gick ur tiden den 30e april. Ben E. King, rösten bakom "Stand by Me". 76 år gammal. Får väl citera mig själv... Tråkigt, men låtarna lever vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2015 Christopher Lee har dött, 93 år gammal blev han. Ett långt och extremt framgångsrikt liv. Vila i frid! http://www.telegraph.co.uk/news/celebritynews/11666316/christopher-lee-dies-live.html 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2015 Christopher Lee har dött, 93 år gammal blev han. Ett långt och extremt framgångsrikt liv. Vila i frid! http://www.telegraph.co.uk/news/celebritynews/11666316/christopher-lee-dies-live.html Läste i en krönika i Aftonbladet att han tydligen vistats en hel del i Sverige i unga år. Bott i Gamla stan i Stockholm och Kiruna bland annat. Hade ingen aning om det. Kunde en massa språk också. En verkligt mångsidig människa har gått ur tiden. ____ Och btw. r.i.p. Ornette Coleman. En av jazzmusikens storheter avled tidigare idag, 85 år gammal. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts