DrStupid Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 Vad i helvete? Trodde någon trollade på Wikipedia när jag såg det. Skådisen Philip Seymour Hoffman har avlidit, 46 år gammal. Tydligen misstänkt överdos. Seymour Hoffman hittad död - Aftonbladet Trist, han var fantastisk i Boogie Nights. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2014 Vad i helvete? Trodde någon trollade på Wikipedia när jag såg det. Skådisen Philip Seymour Hoffman har avlidit, 46 år gammal. Tydligen misstänkt överdos. Seymour Hoffman hittad död - Aftonbladet Jättetråkigt. Bra skådis. Blir jobbigt för dem att göra färdigt Hunger Games nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 5 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2014 Bunny Rugs är död. Den tog hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2014 Alice Babs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2014 Alice Babs. 90 år är inte dåligt ändå! Vila i frid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2014 RIP indeed! Bra jobbat Babban! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 7 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2014 Min granne dog igår efter att ha haft cancer i ungefär 20 år, segare liten gubbe får man nog leta efter. Sov gott nu Evald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2014 Min granne dog igår efter att ha haft cancer i ungefär 20 år, segare liten gubbe får man nog leta efter. Sov gott nu Evald. Beklagar! Men intressant, hur klarade han sig så länge, vad var det för cancer och hur påverkade det hans kropp och vardag? Inte ofta man hör någon ha en dödlig sjukdom så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 13 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2014 Konstnären H.R Giger dog igår. Det svider lite i hjärtat känner jag. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2014 (redigerad) Malik Bendjelloul, mannen bakom Searching for Sugarman. Det var oväntat, bara 36 år gammal. Kanske är makabert att spekulera i dödsorsak redan nu, men nog undrar man. Flashback: https://www.flashback.org/t2375049 Redigerad 13 maj, 2014 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2014 Malik Bendjelloul, mannen bakom Searching for Sugarman. Det var oväntat, bara 36 år gammal. Kanske är makabert att spekulera i dödsorsak redan nu, men nog undrar man. Flashback: https://www.flashback.org/t2375049 Självmord, snacket på Flashback säger att han hoppade framför ett tåg? Undrar verkligen vad han hade för tankegångar, hade tydligen varit deprimerad en kortare tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2014 (redigerad) Trummisen Thomas Erdelyi eller mer känd som Tommy Ramone avled 62 år gammal den 11 juli till följd av cancer. Den siste överlevande originalmedlemmen i The Ramones har lämnat jordelivet. Noterade även att en riktig Hollywood-veteran gick bort i juni, 98 år gamle Eli Wallach. Kanske mest känd som "den fule" i klassikern Den gode, den onde, den fule. Redigerad 13 juli, 2014 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2014 Det går rykten om att Robin Williams är död. Snälla säg att detta bara är ännu en hoax?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2014 Det går rykten om att Robin Williams är död. Snälla säg att detta bara är ännu en hoax?! http://www.bbc.com/news/world-us-canada-28749702 Bekräftat, verkar som om det var självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2014 http://www.bbc.com/news/world-us-canada-28749702 Bekräftat, verkar som om det var självmord. Fy fan... Hans stand ups är bland de roligaste jag någonsin sett, och filmerna var oftast inte heller dåliga. Detta var sorgligt indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2014 Första kändisdöden som känns sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2014 Fyfan vad sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2014 Självmord? Vad i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2014 Mycket tråkigt, och ännu tråkigare att det är ett självmord. Jumanji var en av mina favoritfilmer som barn. Hook också, för den delen. Vila i frid, oh captain my captain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 augusti, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2014 Jumanji var en av mina favoritfilmer som barn. Same here. Väldigt sorgligt det här. Samtidigt var han kanske ändå alltid självmordstypen... Glad och sprallig i offentligheten men deprimerad missbrukare privat. Tror tyvärr att det är ganska vanligt bland komiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts