kobbe Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Gosh, en tidigare tråd på forumet så nämns: "Saxat Från EA Support: Tyvärr så är en del program som möjliggör kopiering av CD- och DVD-skivor inte kompatibla med The Sims 2. Exempel på dessa program är: * CloneCD * Alcohol 120% och Alcohol 52% * Daemon Tools Denna typen av program måste avinstalleras innan The Sims 2 kan installeras och spelas. Utöver detta så skapar en del CD-bränningsprogram virutuella CD-enheter som också kan orsaka detta felmeddelande. Om detta är fallet så rekommenderar vi att man läser manualen för programvaran hur man skall stänga av och avinstallera de virutuella enheterna. Produkter som vi känner till skapar dessa problem är: * Nero v5 and v6 * Roxio Media Creator " Haha, daemon tools är inget CD/dvd-bränningsprogram. supporten kan nästan mycket, inte för att det spelar någon roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Haha, daemon tools är inget CD/dvd-bränningsprogram. supporten kan nästan mycket, inte för att det spelar någon roll Iofs så avbildar ju Daemon Tools skivor, vilket är kopiering. Då dem säger kopiering, och inte bränning. Anyway, det är inte vad tråden handlar om så du får väl PMa om du vill fortsätta diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Iofs så avbildar ju Daemon Tools skivor, vilket är kopiering. Då dem säger kopiering, och inte bränning. Anyway, det är inte vad tråden handlar om så du får väl PMa om du vill fortsätta diskutera. Men man kopierar ju inte en fysisk skiva vilket jag uppfattar att de menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
retardpådatorer Skrivet 28 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 (redigerad) . Redigerad 28 februari, 2011 av retardpådatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
retardpådatorer Skrivet 28 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Utan en bild på sims skivan och fodralet med en lapp där det står retardpådatorer så låter det som ett solklart fall av piratkopiering. så kan vi skippa snacket om piratkopiering nu? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 jag har windows 7 det finns ingen sån lägg ''till/ta bort program', tror du ''Program och funktioner'' är motsvarigheten? Skulle du kunna ta print screen, eller lista upp alla program du har under Kontrollpanelen -> Program? Med hjälp av listan kan jag se vilka program som kan tänkas orsaka felet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
retardpådatorer Skrivet 28 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Skulle du kunna ta print screen, eller lista upp alla program du har under Kontrollpanelen -> Program? Med hjälp av listan kan jag se vilka program som kan tänkas orsaka felet. såå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 NTI Backup och NTI Media Maker är boven i dramat. Avinstallera skiten, eller stäng av det när du ska installera spelet ifall du har dom på autostart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 så kan vi skippa snacket om piratkopiering nu? Hahaha, fan vad gulligt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
retardpådatorer Skrivet 28 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 NTI Backup och NTI Media Maker är boven i dramat. Avinstallera skiten, eller stäng av det när du ska installera spelet ifall du har dom på autostart. ååh tack!! men hur stänger jag av dom? och om jag avintsallerar vad är det som försvinner? alltså är det någon viktigt typ säkerhetssak eller bara skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Om du avinstallerar NTI Backup och NTI Media Maker så är det NTI Backup och NTI Media Maker som försvinner... Det är random skitprogram som du inte behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
retardpådatorer Skrivet 28 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Om du avinstallerar NTI Backup och NTI Media Maker så är det NTI Backup och NTI Media Maker som försvinner... Det är random skitprogram som du inte behöver. hehe jag formulerade min fråga konstigt jahaa okej tack då ska jag prova och se om det funkar tack så mycket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
retardpådatorer Skrivet 28 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Om du avinstallerar NTI Backup och NTI Media Maker så är det NTI Backup och NTI Media Maker som försvinner... Det är random skitprogram som du inte behöver. hmm det funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Eftersom du nu är så duktigt laglig så tycker jag att du kan hämta ner en Crack med gott samvete. Borde lösa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Glöm fan inte att starta om datorn när du avinstallerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
retardpådatorer Skrivet 28 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 jaha.. okej då prövar vi igen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
retardpådatorer Skrivet 28 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 nee det funkar inte :/ du ser inget annat program som kan störa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts