Frusciante Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Börja övningsköra antar jag, fick åldern inne i februari, fortfarande inte kört en meter. Det enda åt det hållet jag gjort var att jag gjorde testen på trafikskyltar på Webbmagistern hehe, fick nästan alla rätt. Fortsätta slösa pengar på skivor och andra småsaker. Bränna över ännu mer musik till skivor så jag har bilmusik. (För när jag börjar köra! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Jag ska bli bättre på löpträning, för jag har riktigt usel kondition. Har sprungit runt sju kilometer som mest, då i ganska lufsigt tempo, och ändå varit helt bekämpad efteråt. Målet är att innan året är slut så ska jag kunna springa milen utan att vara helt slutpumpad efteråt. Inga tidskrav alltså; mitt mål är att efteråt kunna känna att "det där gick ju bra, nästa gång kan jag springa snabbare/längre". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 Har hållit mitt löfte hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2011 Aids var mitt nyårslöfte. Jag jobbar på det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 Mitt nyårslöfte var att sluta röka, men de gick åt helvete. Mitt nuvarande nyårslöfte är väll att skaffa en sysselsättning, praktikplats tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts