Xazzi Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Snart är 2010 över och det är dags för många att lova något som ska göras 2011! Sluta röka, ta körkort, hjälpa till mer hemma? Vad lovar ni er själva? Har ni nyårslöften? Brukar ni hålla dem? Shoot! Mitt egentligen enda nyårslöfte är att åka ut och resa i sommar, och till det behöver man pengar, så jag har lovat mig själv att vara lite mer sparsam i år och försöka ha 35.000 på kontot när jag tar studenten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 "Nyårslöften finns där för att försämra ditt självförtroende" -Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Mitt (hittills) enda nyårslöfte är att ta tag i Wing Chun igen. Har inte haft tid eller ekonomi till det under de senaste månaderna, men nu efter nyår så ska jag banne mig fortsätta igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Min blir väl säkert att försöka sluta röka nångång under 2011. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Ska fortsätta röka. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 * Börja träna på gymmet igen * Sluta lämna slattar i spritflaskorna när jag festar * Inte börja röka eller snusa * Åka snowboard oftare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 (redigerad) Större muskler. Redigerad 31 december, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Har aldrig haft något nyårslöfte, mn jag kan väl slänga in ett. Jag ska banne mig börja plugga! (Eftersom jag redan har kommit in på Filmvetenskap vid Högskolan i Halmstad så är väl det i stort sett redan uppfyllt ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Vice styr upp ett världsrekord, jag lovar att deltaga. Höhö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Jag lovar att spendera min tid till bättre saker. Har spenderat alldeles för mycket tid på facebook och gtasajten, främst på tider och tillfällen när jag absolut inte borde göra det. Sedan skolan och annat gick från 300% schema till 40% i oktober har jag banne mig spenderat ett halvt sekel på forumet och annat när jag borde läsa istället. - Jag lovar att gå och lägga mig i tid, och att börja göra mig i ordning för morgondagen innan klockan slutat visa 22:xx. - Jag lovar att sköta mina studier bättre och faktiskt försöka på riktigt när jag har uppgifter (tentor etc) framför mig. - Jag lovar att ta igen så mycket av gamla studier som bara är möjligt. - Jag lovar att ta itu med träningen på allvar igen och inte glida på att "jag ser väl superfräsch ut utan att ens försöka, yes!! Sweet!". - Jag lovar att se till att hitta ännu fler folk att umgås med - Jag lovar att hitta en bättre, mer positiv attityd till saker, bli av med bitterheter och inte gräma mig över saker som inte är några problem. Kablam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Jag ska lova mig själv att röka sålänge jag känner för det, äta så mycket godis jag blir sugen på, dricka alkohol när jag tycker att det passar och bara träna om jag blir sugen. Ja... jag tänkte må bra och göra som jag vill istället för att hitta en massa anledningar att göra mig besviken på mig själv. Löjliga tradition! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Jag lovar att jag ska bli så packad ikväll att jag inte vet vad jag heter 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 FEEEEEEEEEST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Tror att mitt nyårslöfte blir att inte logga in på GTAsajten under hela året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Tror att mitt nyårslöfte blir att inte logga in på GTAsajten under hela året. Tråkigaste löftet i tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Tråkigaste löftet i tråden! Och du har tråkigaste posten http://img221.imageshack.us/img221/8660/24486096.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Tror att mitt nyårslöfte blir att inte logga in på GTAsajten under hela året. Mitt löfte blir att spara så mycket pengar jag kan, så att jag har råd att åka till Asien i början av sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Ska gå ner några kilon hade jag tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 (redigerad) Körkort. Köpa annan bil. Redigerad 31 december, 2010 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Gå ut skolan i sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts