Karatemorfar Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Ta bort några mail i din inbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Henkibojj råkade göra det. Därav editeringen. Jupp. Tryckte Reply för att få med hans mall, men glömde att jag var inne i tråden och inte i PM när jag tryckte "Skicka". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2011 Ta bort några mail i din inbox Oops, sorry, dåligt av mig. Rensat! P g a mitt slarv (kombinerat med det faktum att jag har en tenta på tisdag) ger jag er även måndagen att rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Tackar för alla röster, jag påbörjar räkningen nu, så inga fler röster är giltiga. Är lite dränkt i jobb så vi får se när jag hinner färdigt, någon gång denna veckan i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts