Mathias Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 DEADLINE: Söndag 9 januari 2011 Är det försent för att rösta? Nu tänkte jag vi ska leka en lek. Du får gissa en, men bara en, gång innan jag säger svaret. Kom igen, det blir kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Nu tänkte jag vi ska leka en lek. Du får gissa en, men bara en, gång innan jag säger svaret. Kom igen, det blir kul! Haha, äsch, jag satt och läste på texten högst upp bara, men tack då . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 (redigerad) Är det försent för att rösta? Nej, deadline är på söndag! Nej men hej på dig, Nya Sidan. Redigerad 5 januari, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 (redigerad) Är det försent för att rösta? Nej, deadline söndag 9 januari. Oj, ny sida. Redigerad 5 januari, 2011 av eXotic 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 Två dagar kvar, sätt igång och få iväg era röster nu grabbar. Jag har fått rekordlåga 4 PM än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 Två dagar kvar, sätt igång och få iväg era röster nu grabbar. Jag har fått rekordlåga 4 PM än så länge. Sant. Jag skall rösta imorgon. Det är kass av oss nu när någon engagerar sig så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2011 Sant. Jag skall rösta imorgon. Det är kass av oss nu när någon engagerar sig så här. Mjo, men samtidigt är det väl rätt vanligt att de flesta gör allting i sista sekunden. Men... Å andra sidan så är ju Siana och du de som borde veta sådant bäst i och med att ni hållit i det här några år tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 (redigerad) Idag söndag är sista dagen att rösta. Skicka på era PM, jag kommer nog inte att börja räkna röster direkt ändå, så stressa inte sönder, men försök att få in dem så snart som möjligt nu. Redigerad 9 januari, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Sant. Jag skall rösta imorgon. Det är kass av oss nu när någon engagerar sig så här. Indeed. Nu har jag iaf röstat. -- Formulär för lata: Årets romantiker: Pixiegnom Henkibojj Weener Samuelszon P-C Årets stil: Eudoros xstreem Tackleberry Karatemorfar P-C Årets sportfåne: eXotic kicken Halo Årets spelnörd: Siana Crusader Vice. Årets filmrecensent:- Årets musikrecensent:- Årets musiker: Weener felshoe Xersize Årets skribent: Umberto Henkibojj kicken Årets konstnär/designer: Patrik Vinnie AngryAxel SpamSnuten Årets fotograf: P-C Adrian_G RavenE AngryAxel Årets avatar: Frusciante(Peter från Kjell) Mordos(Björn) Kebab(Giraff) Årets signatur: MyStiC(Kalle & Hobbe) Mordos(Krokodil) The Dude(?) Jazz(Glad mun) GiZmo (Gizgiz-schäfer) okka(snopp) Årets admin/moderator: Umberto StellHell Misterwhoopee Henkibojj Hultenius Årets trådskapare: Lajnux Maimstream Vice. Mordos Renard Henkibojj Årets tråd: "Lajjan testar" "Wikileaks" "Val 2010" Årets konstverk: AngryAxel(http://www.gtasajten...-1269441972.jpg) Patrik(http://fc00.devianta..._by_veclock.png) P-C(http://pici.se/pictu...e/XeoPgkWIw.png) Årets roligaste medlem: Kebab Maimstream Umberto Vice. Årets mest hjälpsamma forumit: Henkibojj Curly P-C Årets trevligaste forumit: AngryAxel Jazz Kebab MyStiC Mordos Misterwhoopee Pixiegnom Årets debattör: Umberto The Dude R2D2 Årets mest respekterade medlem: Umberto The Dude Kebab Årets medlem: Kebab VickeX kicken Umberto Blaque memorial award: Pico Funnylin Tweak Cortez Corleone Hederspris '10: Misterwhoopee Umberto Renard Hultenius Lajnux xstreem Henkibojj 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Röstat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Indeed. Nu har jag iaf röstat. -- Formulär för lata: Årets romantiker: Pixiegnom Henkibojj Weener Samuelszon P-C Årets stil: Eudoros xstreem Tackleberry Karatemorfar P-C Årets sportfåne: eXotic kicken Halo Årets spelnörd: Siana Crusader Vice. Årets filmrecensent:- Årets musikrecensent:- Årets musiker: Weener felshoe Xersize Årets skribent: Umberto Henkibojj kicken Årets konstnär/designer: Patrik Vinnie AngryAxel SpamSnuten Årets fotograf: P-C Adrian_G RavenE AngryAxel Årets avatar: Frusciante(Peter från Kjell) Mordos(Björn) Kebab(Giraff) Årets signatur: MyStiC(Kalle & Hobbe) Mordos(Krokodil) The Dude(?) Jazz(Glad mun) GiZmo (Gizgiz-schäfer) okka(snopp) Årets admin/moderator: Umberto StellHell Misterwhoopee Henkibojj Hultenius Årets trådskapare: Lajnux Maimstream Vice. Mordos Renard Henkibojj Årets tråd: "Lajjan testar" "Wikileaks" "Val 2010" Årets konstverk: AngryAxel(http://www.gtasajten...-1269441972.jpg) Patrik(http://fc00.devianta..._by_veclock.png) P-C(http://pici.se/pictu...e/XeoPgkWIw.png) Årets roligaste medlem: Kebab Maimstream Umberto Vice. Årets mest hjälpsamma forumit: Henkibojj Curly P-C Årets trevligaste forumit: AngryAxel Jazz Kebab MyStiC Mordos Misterwhoopee Pixiegnom Årets debattör: Umberto The Dude R2D2 Årets mest respekterade medlem: Umberto The Dude Kebab Årets medlem: Kebab VickeX kicken Umberto Blaque memorial award: Pico Funnylin Tweak Cortez Corleone Hederspris '10: Misterwhoopee Umberto Renard Hultenius Lajnux xstreem Henkibojj Röstade enbart för att du gjorde den där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Formulär för lata: Tack! Röstat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Tack, Umberto! Röster på väg in, du har dom inom kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 (redigerad) Wtf, inte rösta här ju. Redigerad 9 januari, 2011 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Wtf, inte rösta här ju. Vem gjorde det? Han la bara upp en mall för alla som ska rasta via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Vem gjorde det? Han la bara upp en mall för alla som ska rasta via PM Henkibojj råkade göra det. Därav editeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 (redigerad) Vem gjorde det? Han la bara upp en mall för alla som ska rasta via PM Tror att Henki gjorde det och insåg sitt misstag. FFFFFFFUUUUUUUU exotic Redigerad 9 januari, 2011 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Så nu har man iallafall röstat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Okej, my bad, you guys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2011 Sådärja, var orolig där ett tag men nu så rasar rösterna in. 14 röster än så länge, 15 med min egen. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts