SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Såg att jag hade fått brev från CSN och fick ett kort därifrån som står att man måste aktivera men är lite osäker på det. Kostar det när man aktiverar det eller använder det? Har hört från folk att det kostar när man använder går 3:e året på gymnasiet men kommer det kortet kosta nåt för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Kostade aldrig något för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Varför ska jag aktivera mitt CSN-kort? Du måste aktivera ditt CSN-kort för att få tillgång till samtliga erbjudanden och rabatter. Självklart är kortet ett helt kostnadsfritt rabattkort. - http://www.csn-kortet.se/kundtjanst_fragorsvar.aspx?faqid=11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 - http://www.csn-kortet.se/kundtjanst_fragorsvar.aspx?faqid=11 Tackar men vad är det för CSN kort jag har hört att det kostar? Då blir det att aktivera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Det är ett kort som gör att du som student kan få en hel mängd erbjudanden Det kan vara allt ifrån ett gratis mål mat på McDonalds till sjukt mycket rea på en Mac Book, exempelvis. Och det kostar inte ett smack att ha kortet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Såg att jag hade fått brev från CSN och fick ett kort därifrån som står att man måste aktivera men är lite osäker på det. Kostar det när man aktiverar det eller använder det? Har hört från folk att det kostar när man använder går 3:e året på gymnasiet men kommer det kortet kosta nåt för mig? Har du inte fått ett sådant kort när du gick i ettan och tvåan?!? Jag har aldrig använt mitt kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Tror jag använde mitt kort en gång när jag åt snabbmat. Fanns aldrig några intressanta erbjudanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Har du inte fått ett sådant kort när du gick i ettan och tvåan?!? Jag har aldrig använt mitt kort Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Dustin Home har fri frakt och även en liten studentrabatt på de flesta varor. Har använts flitigt under hösten. =) Discshop har väldigt många bluray-filmer för 99kr. Mcdonalds har gratis plusmeny och bk har 10kr rabatt om man köper något för mer än 55 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Dustins och McDonalds (jag har för mig att Burger King fixat studentrabatt nu också, men är inte säker) var de jag använde mest. Men Tele2 har ett rätt schysst studentabonnemang nu med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Sådär nu har man aktiverat sitt CSN kort så får se om det kommer till nå nytta nu när man är ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Sådär nu har man aktiverat sitt CSN kort så får se om det kommer till nå nytta nu när man är ute. Du kan ju gå in på CSN's sida med och titta på erbjudanden så ser du vad du har för erbjudande och rabatter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Du kan ju gå in på CSN's sida med och titta på erbjudanden så ser du vad du har för erbjudande och rabatter. Vart där redan och kollat. Kanske beställer hem Windows 7 för 400kr istället för att betala nästan 2 tusen för det. Men jag hade för mig man kunde få Windows 7 gratis eller om det var Vista med CSN kortet. Hörde även från en tjej kompis att man kanske var tvungen att betala för kortet första gången man aktiverar det men hon har inge minne av det så är det sant eller inte? Och ja jag läste det Curly postade men vart osäker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Vart där redan och kollat. Kanske beställer hem Windows 7 för 400kr istället för att betala nästan 2 tusen för det. Men jag hade för mig man kunde få Windows 7 gratis eller om det var Vista med CSN kortet. Hörde även från en tjej kompis att man kanske var tvungen att betala för kortet första gången man aktiverar det men hon har inge minne av det så är det sant eller inte? Och ja jag läste det Curly postade men vart osäker nu. Går att få Windows 7 gratis om man registrerar sig som studerande hos en "skola". CSN-kortet är gratis. De som tillhandahåller kortet/tjänsten (Mecenat AB) är upphandlade av CSN (dvs. staten), staten sysslar inte med dolda avgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Går att få Windows 7 gratis om man registrerar sig som studerande hos en "skola". CSN-kortet är gratis. De som tillhandahåller kortet/tjänsten (Mecenat AB) är upphandlade av CSN (dvs. staten), staten sysslar inte med dolda avgifter. Jag satte nåt på att jag gick fordon/transport men inte på vilken skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Jag satte nåt på att jag gick fordon/transport men inte på vilken skola. Ja, men du måste registera dig på en annan hemsida för att få windows 7 gratis. Inte CSN's hemsida tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Ja, men du måste registera dig på en annan hemsida för att få windows 7 gratis. Inte CSN's hemsida tror jag det var. Vet du vilken sida såfall om du har den eller om du minns? Minns att nån här på forumet länkade den i nån tråd eller vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Vet du vilken sida såfall om du har den eller om du minns? Minns att nån här på forumet länkade den i nån tråd eller vad det var. Pellesoft vet jag att Gizmo länkat till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 http://www.sweclockers.com/forum/110-jultavling-2009/893067-guide-hur-du-fixar-gratis-licenser-till-windows-7-a/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts