Juster Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Hej Har ett problem med forumet när jag ska läsa inlägg, det blir en stor svart ruta över halva sidan! http://img146.imageshack.us/img146/6605/gtasajten.jpg Väldigt störande, och det verkar som det bara är jag som är drabbad? Jag kör IE för jag tycker att det är bra (Även om det nu inte är det) är det webbläsaren som är problemet?. Det blir inte så när jag använder Chrome (som jag skriver ifrån nu). Finns det någon lösning på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Är det inte lättare att bara börja använda en bra webbläsare och slippa problemen? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Hej Har ett problem med forumet när jag ska läsa inlägg, det blir en stor svart ruta över halva sidan! http://img146.images...5/gtasajten.jpg Väldigt störande, och det verkar som det bara är jag som är drabbad? Jag kör IE för jag tycker att det är bra (Även om det nu inte är det) är det webbläsaren som är problemet?. Det blir inte så när jag använder Chrome (som jag skriver ifrån nu). Finns det någon lösning på detta? Lösningen är att fortsätta använda Chrome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Lösningen är att fortsätta använda Chrome. Jag har samma sort ruta när jag använder jobbets dator/er. Det är något nytt, har inte varit så innan. Vad kan man göra för att lösa det? Har IE på jobbet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Jag har samma sort ruta när jag använder jobbets dator/er. Det är något nytt, har inte varit så innan. Vad kan man göra för att lösa det? Har IE på jobbet Kan det vara problemet? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 Jag har samma sort ruta när jag använder jobbets dator/er. Det är något nytt, har inte varit så innan. Vad kan man göra för att lösa det? Har IE på jobbet Skulle vara bra att veta vad det svarta är. Om du högerklickar på det, är det en bild? Om du markerar det, vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Vilken version av IE kör ni? IE6/IE7/IE8? Om det är IE6 är det ganska kört, den webbläsaren stöds inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Vilken version av IE kör ni? IE6/IE7/IE8? Om det är IE6 är det ganska kört, den webbläsaren stöds inte längre... Surfade in när jag var på jobbet idag, där kör vi IE7. Möttes av den svarta rutan där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 (redigerad) Kan det vara problemet? Kanske versionen. men det är ändå märkligt. Det var inte så för nån vecka sedan Skulle vara bra att veta vad det svarta är. Om du högerklickar på det, är det en bild? Om du markerar det, vad händer då? Går inte att merkera. Så det är ingen bild Vilken version av IE kör ni? IE6/IE7/IE8? Om det är IE6 är det ganska kört, den webbläsaren stöds inte längre... Vet faktiskt inte vilken version det är. Eftersom det är kommunen antar jag att det är en gammal version. Redigerad 30 december, 2010 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2010 Betan av IE9 klarar det utmärkt i alla fall. Så ni får väl uppgradera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 31 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2010 Kör IE7 här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Sitter nu med IE7 på familjens laptop och kan säga att forumet är FUBAR. Svart ruta i vissa trådar, statuskommentarer som inte dyker upp, man trycker på länkar och inget händer, visa "tryck för att visa, tryck för att stänga"-rutor stängs aldrig och så vidare. Å andra sidan får man väl skylla sig själv om man använder en såhär skitig skruttläsare! Facebook fuckade med såg jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 11 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2011 När man scrollar längst ner på sidan så är det en bild som laddas hela tiden men det blir inget mer. Står även att det är "Fel på sidan." Likaså denhär rutan som är vid ens namn, uppe vid bannern, det försvinner ju och ska inte synas förens man klickar på den eller hur? Som det är nu så syns den hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts