SilentViper Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 (redigerad) Hej kom nyss hem så skulle ja nu starta upp datorn och skulle skriva in lösenordet för att komma till windows loggan eller vad man ska säga. Så när jag skulle börja knappa in så vart det som att tangenten fastade så började det låta så jag testade att trycka på enter då får jag upp en ruta som står system disabled och börja tjuta som fan. Stängde av datorn testade igen samma sak igen gick in på biosen och skulle skriva lösenordet där samma sak igen. Stängde av datorn böt batteri i tangentbordet då helt plötsligt funka det? Börjar datorn ge upp nu? Har inte hört nå andra konstiga ljud från datorn heller. Kan tillägga att det här är första gången det händer. Har stängt av datorn normalt utan att trycka in start/på knappen. EDIT: Igen startade om datorn efter att jag har installerat nya drivrutiner hände samma sak så var tvungen att ta ur batterina igen och sätta i dem igen så funkade. Redigerad 27 december, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 (redigerad) xp? Redigerad 27 december, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 Byt usb-port Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 xp? Ja @Kobbe: Vet inte riktigt hur det kan hjälpa mitt problem via att byta usb port men ska testa iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 (redigerad) xp? Ja @Kobbe: Vet inte riktigt hur det kan hjälpa mitt problem via att byta usb port men ska testa iallafall. EDIT: Testade som du sa verkar funka nu kunnat starta upp datorn normalt nu 3-5 gånger. Men förstår inte hur USB porten kan va boven i detta. Redigerad 28 december, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 (redigerad) Borta Redigerad 28 december, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Men..ja..Det kan det, vet inte riktigt varför eller hur jag ska förklara varför. Är ett litet händigt tipps man snappat upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Men..ja..Det kan det, vet inte riktigt varför eller hur jag ska förklara varför. Är ett litet händigt tipps man snappat upp. Hm okej. Men tack iallafall för hjälpen nu verkar det funka som det ska iallafall återkommer om det händer igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts