KevinHallengren Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 (redigerad) Tjenare e rätt ny på forumet men har spelat gta i flera år. Jag har klarat sa på pc fullt ut och sitter och bara leker så för ett tagsen på något konstigt sätt så fick jag vapen (rätt bra) men jag vill inte ha dessa. Så ska jag ta ex en kamera då funkar det inte ? Hjälp? Sen vill jag ha en guide hur man moddar bilar på ett säkert sätt som fungerar (har crachat ett gta pga detta ) Sökte på forumet hitta:) Thx Redigerad 26 december, 2010 av KevinHallengren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Har dina gamla vapen ersatts med nya så kanske du fuskat till dig nya vapen. Men varför det inte skulle funka att ta helt nya vapen förstår jag inte. Brukar du inte behöva trycka nån knapp (shift, Tab eller nåt annat) för att byta ut vapen? Funkar inte det? Sprayflaska och kamera är på samma vapenplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KevinHallengren Skrivet 26 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Nej man ska ju bara gå på vapnen så byter man men jag har bara massa konstiga vapen typ sniper och nått vapen som snurrar runt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 Man kan bara ha en typ av pistol, en typ av uzi, en typ av närstridsvapen etc. Vill man ändra måste man trycka på en knapp, ofta är det samma knapp som den man tutar med. I mitt fall tror jag det var TAB, men kolla dina inställningar. "Action" kanske knappen heter, under "On Foot". Ställ dig där vapnet snurrar och tryck på knappen, så byter du nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KevinHallengren Skrivet 28 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2010 JAG E DUM I HELA JÄVLA HUVUDET!!! Jag kom på att det e bara om man inte har en av varje vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts