Lajnux Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 När jag satte på datorn idag så var skärmen i någon konstig upplösning och när jag skulle ändra den så märkte jag att jag inte kunde välja 1680x1050, vilket jag alltid har använt. Det fanns inte ens att välja på. Högsta upplösningen nu var 1600x1200 och det ser ut som en påse skit. Någon som vet vad som har hänt och hur jag kan åtgärda det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Testat uppdatera/installera om drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Yes sir. Gjorde det nyss men det hjälpte inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Jag fick ett liknande problem, var tvungen att "tvinga" upplösning i Catalyst Control Center, efter att jag tvingade så kom upplösning tillbaka och jag kunde ändra till det vanliga utan att behöva tvinga fram den genom CCC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Högerklicka på skrivbordet > Screen Resolution > Change the appearance of your display > Detect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 gockl inte 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Jaha, här hade jag också varit och skrivit. Hur som helst, drog ur alla kablar till datorn och stoppade i dem igen och nu fungerar det som vanligt. Skumt men jag klagar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts