Pixiegnom Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Jag visste inte riktigt vart jag skulle posta det här, men eftersom jag inte vill att någon ska råka missa det, så gör jag en tråd. CDON ger bort en gratis download av Assassin's Creed i deras sista kalenderlucka. http://downloads.cdo...dl_gameid=25766 God jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Det gäller alltså PC-versionen av Assassins Creed att ladda ned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Men är dom allvarlig, måste man registrera en hel bunt med saker? Blä, länge leve piraterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Nej, man måste bara registrera sig precis som om du skulle köpa något annat. Det är väldigt få butiker på nätet där du kan köpa saker utan att registrera dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Den plockas bort ur korgen? Kan inte gå till kassan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Blir 99:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 "Gratisnedladdningarna är slut. Vi får tyvärr meddela att även produktnycklarna tagit slut under den anstormningen som uppstod inatt. Vi jobbar på att få in nya nycklar så fort som möjligt!" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 "Gratisnedladdningarna är slut. Vi får tyvärr meddela att även produktnycklarna tagit slut under den anstormningen som uppstod inatt. Vi jobbar på att få in nya nycklar så fort som möjligt!" Aha tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 "Gratisnedladdningarna är slut. Vi får tyvärr meddela att även produktnycklarna tagit slut under den anstormningen som uppstod inatt. Vi jobbar på att få in nya nycklar så fort som möjligt!" Så jävla dåligt av dem, de fick hellre aldrig in några nya nycklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Snarare dåligt av alla som "köpte" dem även då de inte behövde spelet eller kanske ens kunde spela det på sin dator bara för att det var gratis. CDON har ju faktiskt köpt nycklarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts