VickeX Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 God Juk! Hoppas att alla haft en underbar dag, oavsätt hur mycket ni firar och / eller hur mycket ni gjort. Vi syns i 2011. Dags att byta avatar för mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 God Jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 God juk på er alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 God juk allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Var helt okej att jobba julafton. Jag och killen som knega hade kul ihop. Rödkål, prinskorv, köttbullar, skinka, sylta, inlagd sill, senapssill, ägghalvor osv. Efter vi hade stängt så hade vi massor med julmat över så jag ringde till Stadsmissionen och frågade om de ville ha. Det kunde dock tyvärr inte ta emot mat som kommit från en buffé så jag fick slänga allt. Sen hämtade mina föräldrar mig och vi åkte hem till dem. Duschade, drack Nils Oscar, klädde granen, kollade Kalle Anka, mamma var så glad över att ha hela familjen samlad att hon grät lite, pappa lagade mat och bad oss äta långsamt, åt massor av mat, delade julklappar, drack kaffe med avec (höh) och Alladinask till Karl-Bertil Jonsson, kolla Ghostbusters, leka iPad, mer avec, sova. Jävligt nice och kravfri jul. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 God jul! Har haft en lugn skön julafton, särskilt skönt att bara sitta inne när det var 30- ute. Men idag fick jag lov att hjälpa till att skotta snö på några tak som höll på att braka samman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Ber om ursäkt för att detta kommer en dag sent, men.... GOD JUL PÅ ER ALLA, hoppas att Julafton ägde för er också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts