Jacker Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Eftersom denna sekulära högtid och "forumets mysigaste dag" delar datum tycker jag vi slår på stort. Detta är nu en uppesittartråd där vi myser och håller Festivus värden och traditioner vid liv. Utmana andra forumiter i "feats of strength" och ventilera dina känslor för dem i "airing of grievances"! Glöm inte heller bort att hålla utkik efter ett Festivus mirakel! Jag börjar med att utmana Kebab - dekorera denna tråd med juliga och Festivus-aktiga lolcats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Jacker, var är din julavatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 (redigerad) Verkar som jag förlorar den utmaningen! Gizmo: gör en julavatar åt mig! - - - Men kom ihåg, denna tråd är tillför allmänt mys också! Posta juliga saker! T.ex: Redigerad 23 december, 2010 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 (redigerad) Trevligt, jag ska hjälpa till, ska bara byta om till något mer juligt först Edit: Nehe! Får inte byta till min julsignatur för den är större än 500x150 pixlar(500x200)... Jaha! Nu är hela julen förstörd för mig. Redigerad 23 december, 2010 av L_Voll 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Det är så brutalt juligt nu att det gör ont. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Så där, ombytt och klar. Den här underbara versionen av Jingle Bells är obligatorisk kring jul: Det bästa är den högra kattens ton på 0:28 - 0:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 (redigerad) Helt sjukt hur bra han får rösterna att passa till vilken typ av djur det är! Redigerad 23 december, 2010 av RavenE 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Ingen som känner för att skriva ihop en kort sammanfattning av Festivus? Wikiartikeln var lång Also: (It's clickable! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Då var juldagsklockan klämtad så att säga. Hur julmyser Ni just nu? Själv har jag invigt skinkan och avnjuter till den en stor mugg varm O'boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Hihi, skrev precis "Felicia navidad!" till Felicia på Facebook. Ska ta mig några skivor kubb och dricka lite O'boy nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Jag och far drack precis lite hemlagad glögg från förra julen. Riktigt fin faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Midvinterkattens böld är hård, stjärnorna gnistra och grim(ma. Alle sova i enslig gård djupt under midnattstimma. Mordos vandrar sin tysta ban(hammer), snön lyser vit på fur(ry) och gran(strand), snön fryser vit på taken. EuNdast simpa är vaken. Hitta forumitreferenserna! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts