Vice. Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 (redigerad) Min kommer i morgon. Har precis klätt den färdigt. =) Kan någon ändra stavningen. Det skall INTE stå "juk" Tack! Redigerad 20 december, 2010 av Umberto 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Skall bara hitta jukgranen först. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Bild kommer den 23:e på våran jukgran 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Ska iväg med mor och köpa jukgran imorgon. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Vi har ingen jukgran. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Vi skippar jukgran i år. Möjligt att vi slänger lite glitter på nån av moderns enorma krukväxter i vardagsrummet som vi gjorde för något år sedan. Krukväxter > jukgran. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Vi har ingen jukgran i år! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Förra årets bikd. Granen tas in dagen före dopparedagen! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Den får inte klädas innan 23:e och således kommer bild tidigast då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Hahaha den här tråden! Jag var på lite dåligt humör innan, men det är som bortblåst nu! Jukgran... hahahahah! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Ahh, jefla jukgranen. Dahn innan juhlafton. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 (redigerad) Okej, jag slänger upp en bild idag istället, på vår jukgran. Vad tycks? Jag har klätt den själv minsann . Redigerad 20 december, 2010 av Vice. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Vilken kaozgran! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Upp mot toppen är den ju tanigare än eXotic! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Upp mot toppen är den ju tanigare än eXotic! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 (redigerad) Upp mot toppen är den ju tanigare än eXotic! Asså, vah? :lol: :lol: Redigerad 20 december, 2010 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 (redigerad) Min kommer i morgon. Har precis klätt den färdigt. =) Kan någon ändra stavningen. Det skall INTE stå "juk" Tack! It's done och jag lade till en liten poll. Okej, jag slänger upp en bild idag istället, på vår jukgran. Vad tycks? Jag har klätt den själv minsann . Mycket fin julgran! Jag gillar när det ser hemmagjort och inte alltför prydligt ut. --- På onsdag ska jag dra till skogs med farsgubben och hugga (läs:såga) ett par granar. :yes: Redigerad 2 januari, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Vart ute i skogen i helgen och letade upp en liten gran. Vi hade fått direktiv från mor att den skulle vara smal och inte ta för mycket plats, så sagt och gjort fick man leta ganska ordentligt för att hitta en fyllig och lång gran som ändå var smal. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Blev rätt nöjd med min första julgran sen jag flyttade hemifrån. Fast fan vad vi har lagt pengar på julgranskulor. Nåja, mysigt är det i alla fall. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Mycket fin jukgran P-C! Det verkar som att vi har en eXotisk gran också... Fast den är desto fylligare där nere. Bild kommer ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts