eminem33 Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Min pappa bad mig bränna ut en skiva med Ac/dc. Visst tänkte jag, kan väll inte vara så svårt. Hadde mycket tomma skivor under datorn så jag stoppa in den och börja bränna via Windows media player, allt såg ut o gå bra sen skulle jag prova och det hände inget den märkte inte ens att skivan var i? Provade spela upp med en massa apparater men ingen utom datorn vill. Vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Min pappa bad mig bränna ut en skiva med Ac/dc. Visst tänkte jag, kan väll inte vara så svårt. Hadde mycket tomma skivor under datorn så jag stoppa in den och börja bränna via Windows media player, allt såg ut o gå bra sen skulle jag prova och det hände inget den märkte inte ens att skivan var i? Provade spela upp med en massa apparater men ingen utom datorn vill. Vad gör jag för fel? Testa att bränna i lägre hastighet, det kan hjälpa ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Jag hade ställt det på data-cd xD Fungerar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Eminem ett annat tips kolla om din brännare tar CD/DVD R + eller - skivor för den delen med. Men såg nu iallafall att du fixade det. Men alltid bra och kolla om din brännare tar + eller - skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts