spajdermän Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Kalle är slut och det där visslajohanna har jag hunnit tröttna rejält på vid det har laget. Då plockar man alltså upp mobilen i soffan och umgås med gtasajten istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Hej, jag har varit online sedan 11 imorse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Jag dricker vin och väntar på middag. Fick ingen present att 'använda', liksom. Men jag är nöjd med allting hittills. Senare ikväll ska jag och en vän gå till Shellmacken för att köpa en korv. Tradition. Efter det går jag nog till Kelly's med ett par vänner och tar en öl eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Tja. Idag är det julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Nej det tänker jag verkligen inte göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Tjo från julbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Kuken står. Nu är julklapparna utdelade och ja.. Nu är det bara mys och alkohol som gäller. Bra att grunda ordentligt idag så man inte behöver dricka så mycket imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Lite tid blev över ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Uppenbarligen. Sitter och glider medan det är reklam på TV, sedan ska vi se färdigt på Tomten är far till alla barnen och sedan är det julklappsutdelning, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Hade datorn avstängd till klockan 2330 någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 Well, om man måste gå ut i 937553 minusgrader för att ens hund är dålig i magen så kan man lika gärna sajta efteråt. Nu ska jag sova, dock. Kall och full som en kastrull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts