Kebab Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 (redigerad) Årets avatardelardag glömdes visst bort. Jag bestämmer att vi kör den nästkommande 23 timmar och 49 minuter! Ni vet vad ni ska göra. Shoot fellas. Redigerad 18 december, 2010 av Kebab 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Årets avatardelardag glömdes visst bort. Jag bestämmer att vi kör den nästkommande 23 timmar och 47 minuter! Ni vet vad ni ska göra. Shoot fellas. Funderade just på den, förberedde lite till och med. Men har en del saker att göra på måndagar så jag glömde bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Ni vet vad ni ska göra. Shoot fellas. Nej? Tänk på att jag nu mera är en ansvarsfull(=D) familjefar som inte hänger med i allt. Vad skall vi göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 (redigerad) Nej? Tänk på att jag nu mera är en ansvarsfull(=D) familjefar som inte hänger med i allt. Vad skall vi göra? Du var inte pappa när det hela började. I alla fall, här är min teori om vad som hände: є Ҳ ο т ι c , '-' säger: *Haha *Såklart att alla glömde, vi har ju inte startat december än *Det är därför jultemat inte har kommit eller något ju Ante säger: *inte startat december? є Ҳ ο т ι c , '-' säger: *Ja, forumet tror fortfarande att det inte har blivit december än eftersom våran signatur inte kommit fram. *Om vi tar fram signaturerna idag så kommer folk byta avatarer om 13 dagar *Och skriva god jul om 24 Ooops, editerade bort en liten spoiler. Redigerad 18 december, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Du var inte pappa när det hela började. I alla fall, här är min teori om vad som hände: є Ҳ ο т ι c , '-' säger: *Haha *Såklart att alla glömde, vi har ju inte startat december än *Det är därför jultemat inte har kommit eller något ju Ante säger: *inte startat december? є Ҳ ο т ι c , '-' säger: *Ja, forumet tror fortfarande att det inte har blivit december än eftersom våran signatur inte kommit fram. *Om vi tar fram signaturerna idag så kommer folk byta avatarer om 13 dagar *Och skriva god jul om 24 Ur led är tiden! Ve att vi är dem som föddes att vrida den rätt igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Ur led är tiden! Ve att vi är dem som föddes att vrida den rätt igen! Hörrö, vi var ju aldrig en del av avatardelardagen, egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Hade helt glömt detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Här i Skärblacka har vi inte glömt nånting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Hahahah, blev lurad redan vid första posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Jävla regn. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Hahahah, blev lurad redan vid första posten! Indeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Jävla regn. Fail där, felshoe har en länk till sin signatur i sin signatur! (yo dawg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Ni skulle bara våga sno min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2010 Åh, Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Fan vilket risigt väder, jag går och tar mig en sup! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Ni wannabes kan dra. Det snöar, och jag dricker öl för att jag är glad! Jag har jobbat. Skoja, älskar er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Jag gillar Jazz som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 Nu tycker jag vi är lite oschyssta här... Kan vi inte kramas istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts