curry Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Hejsan! Jo, jag har ett litet fel med grafiken i Grand theft auto 3. Det är så det dyker upp små vita ränder nästan överallt på vägar , kanter och vattnet. Tror att det är pixlar. Hur får man bort dessa har testat alla upplösningar men det går inte att få bort dem. Jag har uppdaterat mitt grafikort. Har ni någon aning hur man får bort pixlarna??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 det e inte pixlar, pixlar har med bildupplösning att göra... prova att instalera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 samma sak för mig, brukar bli så ibland!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 26 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Det spelar ingen roll har installerat det flera gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Det spelar ingen roll har installerat det flera gånger! Har du testat XP-patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Har du testat XP-patchen? Jag har Windows 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Är det inte trails? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 nej. vita prickar/linjer vid textur-övergångar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 nej. vita prickar/linjer vid textur-övergångar. Det har jag också sett på några ställen, antagligen buggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 (redigerad) Jag e en fet jävla bög!!!! EDIT: Graul hade hackat mitt konto den jäveln Redigerad 2 april, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 (redigerad) Vem fan är Graul? *Edit* Jag vet nu Redigerad 2 april, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts