Lajnux Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Har gjort lumpen så svaret blir självklart "nej". 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Emellanåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) In Soviet russia, bread toasts you. OnT: Näe, kanske hänt nångång när man var yngre, men jag kan inte minnas att jag blivit skrämd på av brödrosten de senaste åren. Redigerad 8 mars, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Har gjort lumpen så svaret blir självklart "nej". 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) Har gjort lumpen så svaret blir självklart "nej".http://2.bp.blogspot.com/_0aKgZckokCU/TKS58pWye0I/AAAAAAAACFA/EkG3B017GYM/s1600/explosion_thumb.jpg"Cool guys don't look at the toasters" Och vidare redigerar jag detta inlägg: jäkla Wu Zi Mu. En till redigering: fast jag tycker att jag är lite roligare. Redigerad 8 mars, 2011 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts