Mordos Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Du står där, hungrig som bara den - det är då du ser ditt favorit rostbröd. Du tar dig en alternativt två skivor och stoppar i din brödrost. Och det är nu det är en av de mest fruktade tiderna hos en fullvuxen människa - det är nu du inte har en aning om när brödet hoppar upp, du står och stirrar intensivt och väntar.. Och väntar.. Plötsligt hoppar de upp! Hoppar du till, eller har du vant dig? Och har du en fancy-pancy brödrost med timer och grejer får du inte vara med, för du är en tråkmåns med för mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Själv brukar jag stå och hoppa och säga "NU!" "KLART!" så jag ska vara beredd. Men hoppar ändå till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Det beror faktiskt på. Är jag cp riks mongo trött på morgonen hoppar jag till, annars är jag så inne i tidningen att jag inte bryr mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Jag brukar aldrig stå vid brödrosten och vänta utan går och sätter mig vid datorn istället ;> Mitt rum angränsar till köket så det är nära och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 JAG HAR TIMER. Fast jag rostar aldrig bröd, det tar alldeles för lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Nej, aldrig hoppat till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Nej, det gör jag icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Nä, jag hoppar aldrig till. Jag är hård som sten jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Nu har jag ju inte en egen brödrost men om jag är hemma hos föräldrarna och får för mig att rosta bröd (inte ofta det händer) hoppar jag inte till. Så, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Står inte och väntar, och hoppar inte till. När pappa nyser däremot, då jävlar flyger jag upp i taket. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 När jag bodde hemma brukade jag vissa gånger stå vid brödrosten och vänta, då hände det enstaka gånger att jag hoppade till. Tror jag gjorde det mindre ju äldre jag blev. Nu när jag bor själv brukar jag göra femtio-elva andra saker samtidigt och fokuserar inte på brödrosten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 (redigerad) nvmnd Redigerad 15 december, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Hoppar inte till, men en gång när jag var liten skulle jag rosta knäckebröd. De började brinna, kan säga att jag blev lite rädd då. Räknas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Hoppar inte till, men en gång när jag var liten skulle jag rosta knäckebröd. De började brinna, kan säga att jag blev lite rädd då. Räknas det? En gång när jag var liten stoppade jag en kniv i brödrosten. Den gick sönder. Gjorde ont. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Om jag sitter och VÄNTAR på rostningen så hoppar jag nästan alltid till, men det är sällan man inte gör annat medan brödet rostas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Brödet hoppade precis upp medan jag satt och läste i den här tråden. Mitt svar blir - nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Yes, blir skitöverraskad varje gång! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 jag är så otroligt klen för sånt här xD hoppar till åt lite vad som helst relativt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 (redigerad) Gjorde just en kopp varm choklad och två rostade mackor. Stod i godan ro och sköljde ur kastrullen och tänkte att brödet nog var färdigt snart. Hann tänka på den här tråden i två sekunder och så smäller det till! Ja, jag hoppade till! Edit: Bump, men vafan. Det borde finnas tysta brödrostar! Redigerad 16 februari, 2011 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts