slobbann Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Har haft ett litet problem sen några veckor tillbaka. Jag använder spotify dagligen och har funkat bra(även med 0.25mgb/s) Sen för ungefär 3 veckor sen så har spotify börjat lagga. Början av alla låtar typ, 'laggar' iväg och ibland försvinner 3sec av en låt och ibland upp till 30sec Någon som har en lösning. Har 2mgb/s nu, Har funkat hur bra som helst med 0.25mgb/s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Tror det går att åtgärda genom att klicka i/ur (beroende på hur det är innan) rutan "Enable hardware acceleration" under preferences! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slobbann Skrivet 15 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 (redigerad) Tror det går att åtgärda genom att klicka i/ur (beroende på hur det är innan) rutan "Enable hardware acceleration" under preferences! Okej. Sitter i skolan atm, Men får kolla när jag kommer hem Tyckte jag hade kryssat ur det där förut Men glömmde antagligen att trycka på 'Apply'. Men aja, nu funkar det, Tack. Redigerad 15 december, 2010 av slobbann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts