Sniper Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Hur gör man det trådlöst? Har nämligen ingen möjlighet att koppla in datorn i TVn via sladd. Det jag vill göra är alltså att kolla på filmer och sånt i HD som finns på datorn, på TVn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Vad har du för uttag i tv:n? Är det för långt mellan datorn och tv:n, eller? Lösningen är väl en trådlös mediaextender/mediacenter för ett par tusenlappar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Vad har du för uttag i tv:n? Är det för långt mellan datorn och tv:n, eller? Lösningen är väl en trådlös mediaextender/mediacenter för ett par tusenlappar. Jag har väl alla de uttag som är vanliga... HDMI, USB, DVI osv. TVn är såpass långt bort att jag inte vill dra en sladd. Aha, funkar det med en Xbox 360 och Windows Media Center? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 (redigerad) Vad har du för uttag i tv:n? Är det för långt mellan datorn och tv:n, eller? Lösningen är väl en trådlös mediaextender/mediacenter för ett par tusenlappar. Finns väl trådlös lösningar för under 1000 kr? Som bara skickar signalerna trådlöst. Redigerad 13 december, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2010 Finns väl trådlös lösningar för under 1000 kr? Som bara skickar signalerna trådlöst. Mja, jag glodde lite snabbt och slarvigt på Prisjakt. http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=295 Där har du kategorin, glo runt lite om det inte kommer fler tips här. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 PS3 MediaServer funkade fin fint tillsammans med 360 sist jag testade. smidigt också. Och gratis. hur pass ny TV är det? Den klarar inte DLNA antar jag? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts