Sniper Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Mass Effect 2 RDR har jag dock inte spelat, men det verkar gryyymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Jag håller med de som skrivit RDR. Ett bra spel och samtidigt en trevlig "överraskning" för mig personligen, jag visste inte ens om att det var på väg innan ca 1 månad innan release. Överlag tycker jag dock att 2010 har varit ett ganska mediokert spelår. ME2 har jag knappt påbörjat men ska försöka ta mig genom det nu under julhelgen. Jag var nämligen tvungen att spela om ettan igen för att komma ihåg allt och med min speltakt tar sådant flera månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Battlefield: Bad Company 2 är verkligen jävligt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts