Humbug Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Iron Maiden Rammstein å Metallica Fast jag gillar all riktig metal förutom black metal å death metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2003 Metal/hårdrock!!!!!!!! yay!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 27 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 den enda Rammstien låten som är "bra" heter -Sonne-... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Det bästa är 80-talspop Alpavile, AHA, Fools Garden, Gloria Gaynore osv.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 den enda Rammstien låten som är "bra" heter -Sonne-... Ich Will e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest saffe Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 hiphop (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Ich Will e bättre du hast är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 du hast är bäst Ich will, du hast... låter som när vi repeterar grammatik på tyskalektionerna. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 LOL @ Arvid. Själv lyssnar jag på rap och lite hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2003 Reggae! och hör se'n! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 iced earth är gansks skön....en del låtar är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 (redigerad) du hast är bäst nja jag gillar inte tyska rockband jag tycker dom suger.. Reggae?! vad e det för bra med hasch snubbar?.. Redigerad 28 mars, 2003 av Grandioca Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 nja jag gillar inte tyska rockband jag tycker dom suger.. Reggae?! vad e det för bra med hasch snubbar?.. Bara för att man gillar Reagge behöver man inte ha sympati för knark... Jag lyssnar på lite reagge jag med, det är mest låtar som Misterwhoopee tipsat om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Hård rock/metal lyssnar på mycke...Mettalica, Iron Maiden, Van Halen, Sum 41, Nickelback å mina nya: Evergrey...dom äger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 28 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Bara för att man gillar Reagge behöver man inte ha sympati för knark... Jag lyssnar på lite reagge jag med, det är mest låtar som Misterwhoopee tipsat om. ARvid jag sa inte att misterwhoopee gick på knark... vad jag menade var att dom flesta reggae sångare röker hasch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Du skrev fast med andra ord att om man gillar reggae så tycker man att folk som röker hasch är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 iced earth är gansks skön....en del låtar är bra Nej många låtar är bra. Sångaren har skön röst tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts