Crusader Skrivet 7 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2012 En fråga till er som har klarat Main Quest: Försvinner Drakarna efteråt? Jag har inte vågat fortsätta med Main Quest pga att jag inte ville att det skulle börja bli fullt med drakar överallt och att jag inte heller vill förlora dem helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2012 En fråga till er som har klarat Main Quest: Försvinner Drakarna efteråt? Jag har inte vågat fortsätta med Main Quest pga att jag inte ville att det skulle börja bli fullt med drakar överallt och att jag inte heller vill förlora dem helt. De dyker fortfarande upp lite slumpmässigt efter att du har klarat main quest om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2012 En fråga till er som har klarat Main Quest: Försvinner Drakarna efteråt? Jag har inte vågat fortsätta med Main Quest pga att jag inte ville att det skulle börja bli fullt med drakar överallt och att jag inte heller vill förlora dem helt. Dom finns fortfarande kvar efter storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2012 Fast inte like många och ofta, får jag hoppas. Tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2013 Skyrim Add-Ons Land on PS3 in February, 50% off for One Week Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 Skyrim Add-Ons Land on PS3 in February, 50% off for One Week Dum fråga kanske... Men skillnaden mellan Add-Ons och DLC? Samma? Det är väl nya banor mm i båda fallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 Dum fråga kanske... Men skillnaden mellan Add-Ons och DLC? Samma? Det är väl nya banor mm i båda fallen? Inte riktigt Dawnguard lägger till två nya platser Hearthfire gör så att du bara kan bygga hus på vissa ställen tror max var 4. Vet inte hur det är med Dragonborn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2013 Inte riktigt Dawnguard lägger till två nya platser Hearthfire gör så att du bara kan bygga hus på vissa ställen tror max var 4. Vet inte hur det är med Dragonborn. Tack. men vad är skillnaden mellan dlc och addon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Tack. men vad är skillnaden mellan dlc och addon? Ingen skillnad. Dock så skulle man väl kunna säga att Dawnguard och Dragonborn är expansioner medans Hearthfire är mer ett litet add-on. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2013 Tack. men vad är skillnaden mellan dlc och addon? Finns väl ingen direkt skillnad. Men jag ser det lite såhär. Addon = Saker som läggs till i spel, vapen, bilar, utrustning och liknande saker. Fysiska objekt. DLC = Tillägg till storyn som nya uppdrag, en ny story och så vidare. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2013 Förhandsbokade Dragonborn på steam för ca en vecka sen. Och såg nu 6h kvar tills man kan spela längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts