SilentViper Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Tack men funkade inte Utveckla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 Utveckla? Komm varken till Daedric Quests eller till svaret på frågan om något av questen kunde förstöra nått annat quest =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2012 (redigerad) Jag hittade det nu, fast inget svar. Min fråga är kan jag klara Discerning the Transmundane och sedan ÄNDÅ göra Elder Knowledge?? Vet ni hur det funkar? Redigerad 12 juli, 2012 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2012 Jag hittade det nu, fast inget svar. Min fråga är kan jag klara Discerning the Transmundane och sedan ÄNDÅ göra Elder Knowledge?? Vet ni hur det funkar? Tror inte det. If you leave the Tower of Mzark without collecting the Elder Scroll and complete Discerning the Transmundane, collecting the scroll later will have no effect and this quest will be blocked. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2012 Dawnguard finns nu tillgängligt till PC på Steam, PS3 versionen kommer dröja tills Beth är nöjda med prestandan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2012 Clueless Gamer: Conan O'Brien Reviews Skyrim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2012 Då har man börjat Dawnguard då, död och vampyrerna.... och Heman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2012 Vilken är den bästa rustningen? Jag har just nu daedric. kan göra dragon med, som är det sista i smitting. men den är ju sämre?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2012 Daedric är den bästa utrustningen, ja. Du kan göra det ännu bättre med enchantments. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2012 Daedric är den bästa utrustningen, ja. Du kan göra det ännu bättre med enchantments. Du menar lägga till magi? Har typ 30 på det bara. Och är redan level 48. Har sattsat på annat bra. Sen kan jag inte göra det på min, har den där speciella som man får i ett specialluppdrag. Daedric mill eller vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2012 (redigerad) Ny DLC kommer 4 September på XBox Live: Hearthfire. Ett mindra DLC som istället för att innehålla många fler quest eller förhöja strider så kommer den låta spelaren köpa mark, bygga hus, inreda huset med kök, trofé rum, bibliotek, växthus, kemilab mm. Man kommer också kunna skapa en trädgård, ha fiskodling och Bisamhällen, samt anställa en betjänt som tar hand om huset åt en. Man kommer dessutom kunna adoptera barn som kan bo i huset. Men man måste själv uppfostra dem. Priset kommer vara 400 Microsoft Points. Källa Redigerad 28 augusti, 2012 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 28 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2012 Kul som fasen att dom ger konsolspelarna lite av känslan som moddar ger, förutom att moddarna ibland är bättre(most likely.) och alltid gratis Hoppas det har många locations, jag menar dom måste ju lyckas locka PC folket till det också. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 augusti, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2012 Tack! Skönt att höra någon se det som så. Annars har många reaktioner varit att de är giriga idioter som försöker få folk att betala för vad de kan få gratis via en Mod då många PC-spelare verkar glömma att det faktiskt finns folk som spelar på konsoll också. Trailer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 30 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2012 Folket måste lära sig att det inte är "PC above all" längre. Jag kör själv på pc nu för grafikens skillnad (vilket var större än vad jag trodde, 200 speltimmar i Skyrim på konsol till pc blev otroligt!) Samt moddar. Och om ryktena stämmer så kostade min PC bara någon tusenlapp mer än nästa generations konsoler. So, it's quite worth to change to pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2012 Nån som vet vad uppdateringen 2.-nånting innehåller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2012 Nån som vet vad uppdateringen 2.-nånting innehåller? Har du inte patchat spelet alls eller? Har släppts fem stycken. Senaste patchen(2.05) la till mounted combat, men annars har det bara varit buggfixar i princip. http://forums.bethsoft.com/topic/1308292-game-updates/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2012 ) la till mounted combat, men annars har det bara varit buggfixar i princip. http://forums.bethsoft.com/topic/1308292-game-updates/ Tack. Jo tror det inte spelat på en månad eller två. Vad är mounted combat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2012 Tack. Jo tror det inte spelat på en månad eller två. Vad är mounted combat? Senaste patchen kom för en månad sen, så du kanske har missat den. Mounter Combat innebär att du kan strida på hästrygg. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2012 Är ni redo att återvända till Solstheim? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2012 Är ni redo att återvända till Solstheim? Yes, yes, a thousand times yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts