Vice. Skrivet 22 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2012 Gifte mig nyss med Aela från Companions love is in the air. Grattis grattis! Då kommer det små knattar snart kanske... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2012 Grattis grattis! Då kommer det små knattar snart kanske... =) Man kan ej få barn i Skyrim vad jag vet man kan bara gifta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 22 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2012 Man kan ej få barn i Skyrim vad jag vet man kan bara gifta sig. allt är möjligt, beror dock på om du kör på konsol eller pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2012 (redigerad) Man kan ej få barn i Skyrim vad jag vet man kan bara gifta sig. Du är lika mycket man för det. Låt INGEN få dig att tro anorlunda! Du kan tillgodose hennes behov på andra sätt. Redigerad 22 februari, 2012 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2012 Du är lika mycket man för det. Låt INGEN få dig att tro anorlunda! Du kan tillgodose hennes behov på andra sätt. Om du syftar på det jag tror du gör så nae så går det inte heller vad jag har sett just nu i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 One big happy family 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2012 One big happy family Hur gammal är din man. 5 år? Hunden är ju för fasen större än vad han är. Eller han är kanske en dvärg med barnsligt ansikte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Funtar på att be en polare ta med sig mitt PS3 hem till sig och använda sitt Internet till att patcha Skyrim. Är det värt det? Är Skyrim spelbart nu efter alla patches? Upprepar min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Upprepar min fråga. Ja gå in på FZ så ska det finnas en sak där som berättar hur. Länkar såfall senare ska iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Ja gå in på FZ så ska det finnas en sak där som berättar hur. Länkar såfall senare ska iväg. Tack! Hittade artikeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Upprepar min fråga. Ursäkta offtopic, men har du inte internet kopplat till din PS3:a????? :blink: Det är VÄRRE än att jag spelade utan HDMI-sladd i ett års tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Ursäkta offtopic, men har du inte internet kopplat till din PS3:a????? :blink: Det är VÄRRE än att jag spelade utan HDMI-sladd i ett års tid... Jag har varken HDTV, HDMI, eller Internet. Funkar rätt bra ändå eftersom jag bara lirar singleplayer och inte har något behov av demos. Men visst vore det kul med Internet. Tyvärr sitter jag med mobilt bredbandsskit ute på landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Jag har varken HDTV, HDMI, eller Internet. Funkar rätt bra ändå eftersom jag bara lirar singleplayer och inte har något behov av demos. Men visst vore det kul med Internet. Tyvärr sitter jag med mobilt bredbandsskit ute på landet. Oj, Skyrim ska ju inte vare någe vidare att spela på en SDTV. Har hört att kompassen inte ska synas och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Oj, Skyrim ska ju inte vare någe vidare att spela på en SDTV. Har hört att kompassen inte ska synas och sånt. Inte sant för fem öre! Alla spel jag har kört på mitt PS3 funkar hur bra som helst, med hur skarp skärm som helst! Jag har väl en super TV! Stor och klumpig är den, men fan vad den håller länge! Har haft den i minst 10 (!) år nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2012 Renard här har du: SÅ fixar du skyrim-lagget till PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2012 Renard här har du: SÅ fixar du skyrim-lagget till PS3 Hittade artikeln själv, men tack för att du tog dig tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2012 (redigerad) Inte sant för fem öre! Alla spel jag har kört på mitt PS3 funkar hur bra som helst, med hur skarp skärm som helst! Jag har väl en super TV! Stor och klumpig är den, men fan vad den håller länge! Har haft den i minst 10 (!) år nu! Koppla in PS3an med HDMI-kabel i en schyst full HD-tv så ska du få se på grejer! Redigerad 28 februari, 2012 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2012 Vad exakt var det som orsakade de massiva problemen i Skyrim? Har patchat nu och allt flyter på som det ska (förutom enstaka framedrops som man tvingas stå ut med i alla Bethesdas spel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2012 Hur löser man denna bugg? Har ett uppdrag från Thives guild att jag ska ändra "nummer" i en bok som finns inne på ett inn. Men när jag går dit bilen visar så finns inte ens boken där har testat med TCL (noclip) mode o se om den har buggat eller försvunnit nånstans men har gått genom byggnaden grundligt men den finns inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts