Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Crusader
 Share

Recommended Posts

Ja, jag läste också precis om det. Sorgligt. :(

Ja, läste även en kommentar på fz om att nån skrev att han kanske hade just cancern medans han jobbade med Skyrim såfall vilken kämpe egentligen att kämpa med spelet trots han hade cancer om han nu hade det just då han jobbade med spelet. Ska fixa länken förresten skrev det via mobilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu förstår jag verkligen hur magiskt Skyrim är. Trots att jag spelade en vecka efter release sen av nån andledning så hamna det på hyllan. Men kan inte förstå hur otroligt vackert Skyrim är o hur klimatet ändras på massa ställen. Gick upp för ett berg i skyrim skulle lämna mat uppe på berget.

Solen sken när jag började klättra upp ju högre upp jag kom så vart det allt mer mörkare o snö fall. så otroligt vackert Skyrim är och gillar natt effekten när man kollar upp i himlen när man ser norrsken(?) :wub:

Redigerad av SilentViper
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu förstår jag verkligen hur magiskt Skyrim är. Trots att jag spelade en vecka efter release sen av nån andledning så hamna det på hyllan. Men kan inte förstå hur otroligt vackert Skyrim är o hur klimatet ändras på massa ställen. Gick upp för ett berg i skyrim skulle lämna mat uppe på berget.

Solen sken när jag började klättra upp ju högre upp jag kom så vart det allt mer mörkare o snö fall. så otroligt vackert Skyrim är och gillar natt effekten när man kollar upp i himlen när man ser norsken(?) :wub:

Norsken laugh_1182782_1.gif

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...