SilentViper Skrivet 14 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2012 (redigerad) vila i frid Vila i frid Adam Adamowicz Redigerad 14 februari, 2012 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 februari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2012 Ja, jag läste också precis om det. Sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2012 Ja, jag läste också precis om det. Sorgligt. Ja, läste även en kommentar på fz om att nån skrev att han kanske hade just cancern medans han jobbade med Skyrim såfall vilken kämpe egentligen att kämpa med spelet trots han hade cancer om han nu hade det just då han jobbade med spelet. Ska fixa länken förresten skrev det via mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2012 Funtar på att be en polare ta med sig mitt PS3 hem till sig och använda sitt Internet till att patcha Skyrim. Är det värt det? Är Skyrim spelbart nu efter alla patches? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2012 (redigerad) Nu förstår jag verkligen hur magiskt Skyrim är. Trots att jag spelade en vecka efter release sen av nån andledning så hamna det på hyllan. Men kan inte förstå hur otroligt vackert Skyrim är o hur klimatet ändras på massa ställen. Gick upp för ett berg i skyrim skulle lämna mat uppe på berget. Solen sken när jag började klättra upp ju högre upp jag kom så vart det allt mer mörkare o snö fall. så otroligt vackert Skyrim är och gillar natt effekten när man kollar upp i himlen när man ser norrsken(?) Redigerad 16 februari, 2012 av SilentViper 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2012 Nu förstår jag verkligen hur magiskt Skyrim är. Trots att jag spelade en vecka efter release sen av nån andledning så hamna det på hyllan. Men kan inte förstå hur otroligt vackert Skyrim är o hur klimatet ändras på massa ställen. Gick upp för ett berg i skyrim skulle lämna mat uppe på berget. Solen sken när jag började klättra upp ju högre upp jag kom så vart det allt mer mörkare o snö fall. så otroligt vackert Skyrim är och gillar natt effekten när man kollar upp i himlen när man ser norsken(?) Norsken 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2012 Norsken Norrsken* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2012 Arrow In The Knee: The Game Varför är jag inte förvånad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Bara jag som tycker detta börjar bli jävligt uttjatigt med "I took an arrow to the knee" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 (redigerad) Bara jag som tycker detta börjar bli jävligt uttjatigt med "I took an arrow to the knee" Jag brukade tycka det.. Redigerad 19 februari, 2012 av Mark 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2012 Jag brukade tycka det.. Fuck you, I was just about to do that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2012 Vart får jag tag i detta vapnet? Frost bow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2012 (redigerad) Vart får jag tag i detta vapnet? Frost bow Om jag inte misstar mig är det där en Conjuration skill. Bound Bow eller något i den stilen. Redigerad 20 februari, 2012 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2012 Om jag inte misstar mig är det där en Conjuration skill. Bound Bow eller något i den stilen. Hur fixar man fram det då vad krävs för att göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 20 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2012 Hur fixar man fram det då vad krävs för att göra det? Vet inte riktigt, köp en Bound Bow skill hos din lokala återförsäljare? Har aldrig prövat själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2012 Vet inte riktigt, köp en Bound Bow skill hos din lokala återförsäljare? Har aldrig prövat själv. Har aldrig hittat en bound bow hos nån smed eller armor. Bara hittat dem här glasbow eller vad dem heter. O jag för ju mina vapen själv i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2012 Har aldrig hittat en bound bow hos nån smed eller armor. Bara hittat dem här glasbow eller vad dem heter. O jag för ju mina vapen själv i spelet. Conjuration som sagt. Det är en spell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2012 Köper det här på fredag. Som kalas present. Äntligen. Hoppas det är så bra som det verkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 21 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2012 Köper det här på fredag. Som kalas present. Äntligen. Hoppas det är så bra som det verkar Bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2012 Gifte mig nyss med Aela från Companions love is in the air. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts