IceCandy Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Har börjat questa för Dark Brotherhood! Men en sak förstår jag inte riktigt. Hur dödar man folk utan att få bounty på sig? Trodde min plan var perfekt - Vänta tills offret lägger sig för att sova, och sedan kötta henne i en sneak-attack. Men av någon anledning vaknar hela hushållet av det och jag får genast 1000 kronor i bounty! Är alltså det ända man kan göra att sneaka efter personerna i vaket tillstånd och hoppas på att det kommer ett tillfälle då ingen ser? Finns det inga andra diskreta metoder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Damn såg en drake igår under ett side quest skulle ta fram pilbågen och skjuta draken träffade lite sen landade han såklart ca 300m ifrån mig så man fick springa sen när man skulle skjuta på han igen näh då flyger han bort så man tappar han ur sikte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 (redigerad) Vart kan man lära sig flera shouts? EDIT: Träffade på en från dark brotherhood men hon tade tydligen som mål att döda mig så frågan är kan jag joina dem ändå? Fast jag dödade henne som skulle döda dem? Och vart hittar man dem så man kan joina dem? Redigerad 13 november, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 (redigerad) Vart kan man lära sig flera shouts? Döda drakar, sen gå fram till 'väggen' de satt på och absorbera ordet som står där. Sen låser du upp dem med själarna. Redigerad 13 november, 2011 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 EDIT: Träffade på en från dark brotherhood men hon tade tydligen som mål att döda mig så frågan är kan jag joina dem ändå? Fast jag dödade henne som skulle döda dem? Och vart hittar man dem så man kan joina dem? Träffade du på en assasin som försökte sig på att döda dig, för att sedan hitta en lapp på kroppen om Dark Brotherhood? Isåfall kan du visst bli medlem! Jag är medlem och jag stötte på en assasin som ville kötta mig. Gå till en utav huvudstäderna och fråga runt så kommer folk nämna något om Dark Brotherhood så småningom. (Ledtråd: Det är en utav de städer med konstant snöoväder). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Har ni mött en Krosis någon gång? SATAN I GATAN VAD SVÅR DEN VAR ATT DÖDA!! Tog mig säkert 10 minuter i och med att den slungade iväg eld varannan sekund så att jag behövde heala mig. Vet inte om den var questrelatetad men jag fick en cool huvudbonad i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 varför säger alla att man ser sjuk ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 (redigerad) Man kan inte installera samma spel på två Steamkonton, visst? Jag vet att man kan spela spelet på olika datorer så länge man använder samma konto, men man kan väl heller inte vara inloggad på ett konto på två ställen samtidigt? Redigerad 13 november, 2011 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 varför säger alla att man ser sjuk ut ? Brukar bli nå när man har sovit ett par timmar i Skyrim. Btw er som inte vet det om ni känner för att gå på drakjakt gå till watch towers tills ni ser drakliknande ansikte på kompassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 varför säger alla att man ser sjuk ut ? Du bör ta Disease Cure potion, du kan vara smittad av en vampyr utan att veta om det. Har själv blivit det två gånger, polaren med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Brukar bli nå när man har sovit ett par timmar i Skyrim. Varför skulle folk säga att man ser sjuk ut för att man har sovit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Bara jag som uppriktigt sagt börjat bli lite trött på drakarna? I början såg jag inga alls, men något mainquest senare så finns dom plötsligt överallt. Kan inte promenera i 2 minuter utan att en drake dyker upp. Jag fast travelade till en mindre by förut och sprang typ 20 meter innan en drake uppenbarade sig i skyn. Så jag dödade den. Sen går jag 20 meter till och ser TVÅ drakar en bit bort som cirkulerar i skyn. Är det tänkt att dom skall vara såhär massproducerade eller? Jag trodde att drakar skulle vara något sällsynt.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 massproducerade massproducerade, hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Bara jag som uppriktigt sagt börjat bli lite trött på drakarna? I början såg jag inga alls, men något mainquest senare så finns dom plötsligt överallt. Kan inte promenera i 2 minuter utan att en drake dyker upp. Jag fast travelade till en mindre by förut och sprang typ 20 meter innan en drake uppenbarade sig i skyn. Så jag dödade den. Sen går jag 20 meter till och ser TVÅ drakar en bit bort som cirkulerar i skyn. Är det tänkt att dom skall vara såhär massproducerade eller? Jag trodde att drakar skulle vara något sällsynt.. De räknar med ca 30 drakar under de första 50 levlarna. Där finns en achievement där man måste döda 32 draker och nå level 50. Drakarna är helt random vilket är varför du ibland träffar många och sedan ibland tar det längre tid. Men troligen så blir de vanligare destur längre du kommer i main questen, precis som Oblivion Gates i Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Har en fråga varför ökar inte min Heavy Armor skill? Har fått hur många slag som helst men är fortfarande kvar på 20 i skill? Varför vill den inte gå upp? Är full utrustad med Heavy Armor använder den där Wolf armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Klarade precis mainstoryn. Rätt episkt, men tycker den var på tok för kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Det måste vara nåt fel med djuren. De bara försvinner ibland. Ibland efter jag har skjutit dem. Och fungerar sneak och ögat på dem? För de typ springer alltid bort från mig men ögat öppnar sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2011 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2011 Fan vad snabbt det gick att klara College of Winterhold-questen. Börjat på Dark Brotherhood istället fast destruction magic som är mitt main känns inte så effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2011 Assassins Creed - Skyrim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts