Pixiegnom Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Borde finnas ett enkelt sätt att avsluta en påbörjad strid. I synnerhet om striden påbörjas för att någon kommer och ställer sig framför en när man är mitt i en fist fight. Funkar det inte som i Oblivion då? Att man blockerar och trycker på space, eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Hatade inte du Oblivion? Det här är ju en uppföljare till det. Njo, men jag kanske skall ge det en chans till. Jag spelade bara i 3 minuter sen sålde jag spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Njo, men jag kanske skall ge det en chans till. Jag spelade bara i 3 minuter sen sålde jag spelet 3min? Då hinner man ju verkligen känna på spelet och hur det är om man spelar bara 3min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 OKEJ, HJÄLP BEHÖVS SOM BARA FAAN! Har kommit så långt att jag ska upp till Greybeards uppe i high hrotghir eller vad nu stället heter, för att lära mig mer om dragonborn men HUR FAN TAR MAN SIG DIT? Får nå jävla fel snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Är det bara jag som tycker det är löjligt lätt att lvla upp? Är snart lvl 11? Och jag som tyckte det tog tid och lvla upp på Oblivion. De har designat om systemet. Nu går det mycket snabbare att lävla upp i början men blir svårare och svårare. Det har med hela grejen att själv bestämma hur ens karaktär ska utvecklas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 OKEJ, HJÄLP BEHÖVS SOM BARA FAAN! Har kommit så långt att jag ska upp till Greybeards uppe i high hrotghir eller vad nu stället heter, för att lära mig mer om dragonborn men HUR FAN TAR MAN SIG DIT? Får nå jävla fel snart! Jag gick till Ivarstead först, därifrån finns det en stig som leder ganska direkt upp för berget och fram till High Hrothgar. Man borde kunna följa den stigen hela vägen upp om jag inte minns fel. Finns ju sådana där ornament som det står skrivet lite grann på längs vägen så de borde man kunna följa. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Hur köper man hus? Börjar bli trångt i inventoryt men vill inte slänga/sälja allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Hur köper man hus? Börjar bli trångt i inventoryt men vill inte slänga/sälja allt! Som i Oblivion, om jag uppfattar det rätt. En person i varje stad har ett hus till salu. I Whiterun t ex så är det Jarlens assistent som säljer huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Crusader pratade med Jarl assistent uppe i dragonsreach om vi pratar om rätt stad nu men har inte funktionen att köpa hus måste jag göra en del quest eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Crusader pratade med Jarl assistent uppe i dragonsreach om vi pratar om rätt stad nu men har inte funktionen att köpa hus måste jag göra en del quest eller? Då du dödar din första drake i Whiterun så kommer du kunna köpa ett hus där för 5000 guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Då du dödar din första drake i Whiterun så kommer du kunna köpa ett hus där för 5000 guld. Okej har inte fått nå uppdrag att döda nån drake ännu ska hämta nå dragonstone eller vad det nu var. Och läste lite om questet och stog det ska vara tillgänglig efter man har dödat första draken vid Whiterun East Watch Tower men har inte fått nå quest om det eller sett nån drake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Fan vad spelet har börjat krasha helt plötsligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Åh tror jag fick en liten tår i ögat när jag hörde ett barn sa can you be my father? När jag gav henne ett guld nej min nord är inge pedofil ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Finns det NÅGON questkedja som inte involverar att man skall gå in i grottor, tempel, gruvor, ruiner eller källare i vart och vartannat quest? Någon grotta då och då kan jag med, men inte i 80% av alla quests jag får. Tänkte tipsa om en quest jag gjorde precis som jag tyckte var ett undantag från dungeonraidandet (förutom en liten snutt på slutet men som ändå inte är dungeoncrawling i den bemärkelsen). Leta upp boken som heter något i stil med "The Legend of Red Eagle", kommer inte ihåg exakt var jag hittade den men den är ganska vanligt förekommande verkar det som. När du hittar den så ordnar sig resten, och den gav ganska feta rewards enligt mina mått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 Åh tror jag fick en liten tår i ögat när jag hörde ett barn sa can you be my father? När jag gav henne ett guld nej min nord är inge pedofil ! Är man pedofil för man är far? Shit den här pedofilhysterin har defenetivt gått för långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2011 (redigerad) Tänkte tipsa om en quest jag gjorde precis som jag tyckte var ett undantag från dungeonraidandet (förutom en liten snutt på slutet men som ändå inte är dungeoncrawling i den bemärkelsen). Leta upp boken som heter något i stil med "The Legend of Red Eagle", kommer inte ihåg exakt var jag hittade den men den är ganska vanligt förekommande verkar det som. När du hittar den så ordnar sig resten, och den gav ganska feta rewards enligt mina mått. Har hittat boken men vet inte vad jag skall göra sen, det står ju ingen specifik plats i boken man bör leta på från vad jag kan se? Tack för tipset iallafall, om jag någonsin hittar the Red Eagle så återkommer jag, haha! Edit: Någon som hittat en uppföljare eller bok av samma genre som "The Lusty Argonian Maid"? Edit 2: Jag hittade en bok förut vid namn "The Book of Faith". Den är helt tom, ingen text och går inte att bläddra. Är det en bugg, eller gör jag rätt i att gå runt och invänta att det plötsligt skall dyka upp text i den efter att jag progressar i storyn? Haha! Redigerad 12 november, 2011 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Alltså, det här jävla spelet. -Kollar min journal -bestämmer mig för att nu ska jag verkligen hit, ska göra det här -springer iväg -OHH EN GROTTA/FORT/NÅNTING -20 minuter senare~ *OH EN TILL GROTTA/FORT/NÅNTING* Hatar att jag är en sån som verkligen måste upptäcka allt hela tiden.... ---- BTW, Jättar... Finns det något sätt att bli friendly med dom egentligen? För i trailern ser man att personen springer runt bland mammuts och jättar som inte bryr sig om honom alls. Men när jag närmar mig jättar/mammuts så bryter hela jävla helvetet löst! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 Bara jag som tycker armor är bullshit? Har dragonplate o specat perks, är uppe i 360 armor men tar ändå på tok för mycket skada imo.. hjälper egentligen armor alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 (redigerad) Har precis gjort Liberate Haafingar, men kan inte lämna in questet för att kunna ta mig vidare. Nästa steg är att vi ska anfalla Solitude . Buggat? EDIT: Det löste sig Redigerad 13 november, 2011 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2011 (redigerad) Tänkte tipsa om en quest jag gjorde precis som jag tyckte var ett undantag från dungeonraidandet (förutom en liten snutt på slutet men som ändå inte är dungeoncrawling i den bemärkelsen). Leta upp boken som heter något i stil med "The Legend of Red Eagle", kommer inte ihåg exakt var jag hittade den men den är ganska vanligt förekommande verkar det som. När du hittar den så ordnar sig resten, och den gav ganska feta rewards enligt mina mått. Shit, när man talar om trollen. Efter jag läste det här, gissa vilken bok som var den första jag hittade? Heheheh, alltid kul när man får en quest för att hitta en urgammal legendarisk artifakt i en farlig ruin och så har man redan hittat den "Oh, you mean this ancient Dragonstone?". Redigerad 13 november, 2011 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts