I lol Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 (redigerad) Trailern avslöjar något som gjorde många fans glada: möjligheten att hugga huvudet av fiender! Men FU!! Tänk på barnen!!! Små 12 åringar som får kötta människor i spelet!! .. Finns det barn i spelet? Grattis till er alla som fått spelet idag! Redigerad 10 november, 2011 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Jag fick gå tillbaka till menyn och starta ett nytt spel. Då gick det. Vad ska ni döpa er karaktär till? Jag döper min till "Helmer", for nordiskt för "Hjälm bärare" eller "Han som bär hjälm". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 (redigerad) Jag fick gå tillbaka till menyn och starta ett nytt spel. Då gick det. Vad ska ni döpa er karaktär till? Jag döper min till "Helmer", for nordiskt för "Hjälm bärare" eller "Han som bär hjälm". Jag lär nog döpa duden till Olaf, efter denna herre. Alternativt Brolaf, om jag inte är för seriös Redigerad 10 november, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Jag fick inte mitt idag men det är kanske inte så konstigt eftersom jag beställde först igår. Är sjuuukt taggad iaf. Men är upptagen både fredag och lördag så kommer inte bli lir förrän på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 (redigerad) Jag ska göra två karaktärer. Karaktär 1 Namn: Duplex Avarus (Tvetungad girigbuk, latin) Ras: Imperial Yrke: Battle mage, "handelsman" som plundrar grottor och säljer sakerna för dyra pengar Karaktär 2 Namn: Dar'Skaar Ras: Khajiit (svart med gröna ögon) Yrke: Tjuv/lönnmördare Redigerad 10 november, 2011 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 SO FUCKING HAPPY fick nästan tårar när jag öppnade paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 november, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 (redigerad) Lite jobbigt att det första man måste göra i spelet är att välja mellan Stormcloaks och Empire. Jag hade velat få veta mer om dem innan jag gjorde valet. Men eftersom Stormcloaks startade kriget med att mörda Skyrims kung så tog jag Empire. Redigerad 10 november, 2011 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Kan du köra igång det trots "tidslåsningen"? Tror han spelar på konsol, och där finns väl ingen tidslåsning antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Tror han spelar på konsol, och där finns väl ingen tidslåsning antar jag? Nej. PC-versionen använder Steamworks, det är därför som den är låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Oh gud. http://www.rockpapershotgun.com/2011/11/10/skyrim-review-pc/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Spelar det just nu, och det är fucking A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 (redigerad) Warez-snack ist verboten, mmmkay.. Och btw. kom ihåg att använda spoilertaggar nu, inte för att det varit några större problem men iaf. --- För min del får Skyrim vänta till senare i vinter. Jag har gett mig fan på att klara Oblivion innan jag börjar spela nästa del i serien men pga alla jävla äckliga och våldsamt tråkiga Obliviongates som ska stängas går mina äventyr i Cyrodiil trögt framåt. Jag försökte ta tag i spelet för ett antal månader sedan men tröttnade och det blev liggande igen. Men en dag ska jag klara Oblivion! By Talos! Redigerad 10 november, 2011 av Umberto 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Umb tror jag fann nå mod till Oblivion som stängde alla oblivion gates. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Om nio timmar kliver jag upp ur sängen, om tio timmar köper jag spelet, om elva timmar spelar jag. Winning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Warez-snack ist verboten, mmmkay.. Och btw. kom ihåg att använda spoilertaggar nu, inte för att det varit några större problem men iaf. --- För min del får Skyrim vänta till senare i vinter. Jag har gett mig fan på att klara Oblivion innan jag börjar spela nästa del i serien men pga alla jävla äckliga och våldsamt tråkiga Obliviongates som ska stängas går mina äventyr i Cyrodiil trögt framåt. Jag försökte ta tag i spelet för ett antal månader sedan men tröttnade och det blev liggande igen. Men en dag ska jag klara Oblivion! By Talos! Om jag minns rätt så är det bara tre stycken obligatoriska Oblivionportar i hela mainquesten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 VARFÖR STÅR SKYRIM FORTFARANDE SOM PRE-LOAD FÖR MIG? HAR PRE-LOADAT 100% OCH NU ÄR KLOCKAN ÖVER 00:00 SÅ VAD FAN KRÄVER DOM AV MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 VARFÖR STÅR SKYRIM FORTFARANDE SOM PRE-LOAD FÖR MIG? HAR PRE-LOADAT 100% OCH NU ÄR KLOCKAN ÖVER 00:00 SÅ VAD FAN KRÄVER DOM AV MIG Verkar som att det låses upp 00.00 GMT, vilket blir 01.00 svensk tid (CET). En halvtimme till med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Verkar som att det låses upp 00.00 GMT, vilket blir 01.00 svensk tid (CET). En halvtimme till med andra ord. SKA STÄMMA DOM FÖR RASISM MOT SVENSKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Bara jag som tyckte början av spelet var lite små segt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 (redigerad) SKA STÄMMA DOM FÖR RASISM MOT SVENSKAR Extra drygt med tanke på att det bara är Storbritannien och Portugal som har GMT i Europa. Kom också ihåg att man måste starta om Steam, ibland flera gånger, för att få igång spelet när klockan slår över. Redigerad 11 november, 2011 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts